Szegasztok!

Nem rég írt nekem egy "csillag" névre hallgató anime kedvelő, hogy nem ismerünk-e bizonyos anime figurákat. Szerencsére megtaláltuk neki, az egyik egy Bedaman-os karakter volt, a másik pedig a Doraemon nevű anime fő karaktere.

És most erről a Doraemon-ról lesz szó.

  

Nem fogok sokat beszélni róla, csupán kimondom azt, amiért írtam ezt a posztot:

EZ AZ ANIME A VILÁG LEGHOSSSSSZABB ANIMÉJE!!!!

Nem hiszitek, akkor nézzétek meg ezt: link.

Igen, jól olvassátok... csak a második anime évad 1787 epizódból áll, 1787 epizód!!!

És igen, már 1979 óta megy, tehát olyan öreg már mint a Kinnikuman. Sőt, az a bizonyos második évadja egészen 2005-ig ment, ami azt jelenti, hogy kb 27 évig vetítették!!!

Na erre varjon valaki gombot!

Mangekyo022

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr662953709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Geriolah7 2011.06.03. 14:17:34

Nem ez volt a világ legelső animéja?

Death/Mortis 2011.06.03. 17:27:33

ÁÁÁ, én azt hittem a Sazae-san a leghosszabb anime-széria, de most kiugrattál a hitemből.

Egyébként, én szeretem ezt a Doraemon-t. Ez több, mint egy anime/manga. Ez már egy jelenség, a szó pozitív értelmében. Jókat lehet néhány részén derülni. :)

viktor900 · http://hunh.exp.hu/ 2011.06.03. 20:38:54

figy ez nem neked készült hanem gyerekeknek, én se élveznék be ma a Pokemontól, de japánba ez a leghíresebb kodomo anime ha jól tudom

spkwiktor 2011.06.03. 22:00:51

Nem semmi hány része van :P

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2011.06.04. 22:15:12

@Geriolah7: Ööö, nem?
anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=6639

Amúgy csak 10 perces egy EP, abban gondolom az OP/ED is benne van, akkor meg már csak 7,5. Az meg annyira nem is sok, be lehet rakni az időjárás jelentés és a Tomodachi Közt közé.

saizo 2013.01.20. 16:06:01

Ez az anime sokkal hosszabb!!

Címe: Sazae-san(サザエさん)

Studio: TCJ ((későbbi Eiken)
Sugárzó: Fuji Television
Bemutató: 1969 oktober 5. – folyamatos
Epizodók: 6656+
süti beállítások módosítása