Őszinteség roham....

2011.02.21. 19:52

Szegasztok!

Miután láttam ezt a "videót", a kiadós hányás után rám jött a vallomás roham...

Az általam bemutatott animékből NEM MINDEGYIKET NÉZTEM VÉGIG! Vannak olyan animék, melyekből néhány részt nem néztem meg (még a Monster-ből is, pedig az a kedvenc animém). Hol időhiány miatt, hol tanulás, hol pedig egyéb dolgok miatt (például a Kinnikuman-ból szándékosan nem néztem meg a "fillereket").

Tény, hogy FreddyD sem játszott végig minden játékot, amelyet bemutatott (War Train stb...), de értitek, hogy mit értek ezalatt.

Mint sokszor említettem, ezeket a videókat nem 100%-ig ismertető céllal csináltam, hanem szórakoztatás céljából, ezért sem egyeztem soha bele olyanba, amiből bármilyen anyagi nyereséget kaphatnék.

Remélem nem haragudtok rám emiatt, s remélem így is nézni fogjátok a videóimat...

Mangekyo022

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr542677864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xx18Rolandxx 2011.02.21. 20:27:38

Hát figyelj bevallom hogy én is mégcsak nemrég fejeztem be végig a D.Gray-Mant mivel a meló miatt nem tudtam eddig végignézni, és ugy arra gondoltam hogy ujra megcsinálom a kritikáját mivel ugy érzem hogy sok mindent kihagytam belőle.

Amugy a Shin-Chant se láttam végig bár 2000 részt nem adnak sehol és a neten sincs fenn! Szóval semmi gond!

DeidaraHUN · http://lgrentertainment2.blog.hu/ 2011.02.22. 08:22:07

nagyra értékelem az őszinteségedet és mást nem is tudok mondani

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2011.02.22. 12:23:09

Ne hasonlítsd magad ehhez az ürgéhez. Te szórakoztatsz, ő meg... Nem is tudom. Már az elején felhúzott azzal, hogy párhozamot hozott az önmagukat szuperhősnek imitáló szereplők és a transzneműek között.

Meg azért egy 1939-ben született hősre azt mondani, hogy komolytalan. Még csak azt sem mondhatnánk, hogy innen-onnan lopott kliséhalom, elvégre akkoriban nem sok ilyen volt.

:{) MIKI (}: · http://machinimak.wordpress.com/ 2011.02.22. 18:21:40

A sötét lovag, benne van a 10 legjobb filmben, ez komolytalan. Ez bolond és nem is igazi kritikus.
süti beállítások módosítása