Szegasztok!

Meg lett az első nevezőnk a nyereményjátékra: ttony33, másik nevén Katamori, aki ezzel az AMV-vel indul.

Várjuk a további versenyzőket is (Január 27-ig lehet küldeni)... HAJRÁ!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr842545496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2010.12.29. 10:04:53

Nem akarok kötekedni, de miért Jackass AMV, ha nem a borulásokról, gusztustalankodásokról szól (volt olyan a két FMA sorozatban bőven)? Az alapötlet tetszett, de mivel eléggé random és vágatlan a képsor, kicsit elkapkodott.

Btw. én is egy poénra építek majd. :)

2010.12.31. 19:10:50

@Member: elég régen csináltam, akkoriban még nem nagyon ment az ilyesmi (ma se megy ami azt illeti :D)

"nem a borulásokról, gusztustalankodásokról szól (volt olyan a két FMA sorozatban bőven)"

én utóbbit nem tapasztaltam, pedig gyakorlatilag mindkettőt végignéztem... felvilágosítanál? :D mondjuk az igazsághoz hozzátartozik hogy amikor ezt készítettem eredetileg, még nem volt meg a Brotherhood

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2010.12.31. 19:17:30

Én sem ma láttam őket, de elég gyakran omlottak össze építmények és sok pofont kaptak gagyizással, ha jól emlékszem.

Hmmm, ez megmagyarázza, hogy miért készült el ilyen gyorsan. :)

2011.01.01. 13:43:12

@Member: értem... mondjuk a csujjogató AMV-d után egyből gondoltam hogy te szakértő vagy ilyenben :P

egyébként ezt a videót egész pontosan tavaly ilyenkor tettem fel, de leszedtem mert féltem a copyright-tól

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2011.01.01. 14:06:31

Tüntessük már el az egyenlőségjelet a nevem és a Csujjogató közül. :) Mellesleg abban a vágás kifejezetten vacak volt, és raw-ot sem csináltam hozzá, szóval iparosmunka, semmi több.
Pont tegnap este lettem kész a nagyfelbontású mkv-k kisfelbontású avi-vá alakításával, majd meglátjuk, mi sül ki belőle.

Copyright, bruhahah. :D Mondjuk a Square Enix egy profitéhes cég, ezért kisebb videómegosztókra érdemes játszani.

2011.01.02. 00:02:10

@Member: hát de ha egyszer olyan vicces :D főleg kívülállóknak :P amúgy a copyright miatt inkább a Youtube-ra vagyok pipa mint a Square Enix-re, ha egyszer megcsinálták ezt a két remek sorozatot meg még ki tudja mit :)

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2011.01.02. 09:29:23

Azok a remek sorozatok az éhbérért dolgozó fázisrajzolók, az animátorok, a vágók, hangmérnökök etc., és nem utolsósorban a mangakák kezének munkáit dicsérik, a SE-e vezetősége csak a pénzt adja és ezt is akar belőle, nagy valószínűséggel nem valamelyik fázisrajzoló kutat illetéktelen felhasználók után.

2011.01.02. 14:10:06

@Member: értem. látszik hogy nem vagy jártas a témában :D

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2011.01.02. 14:16:53

Ööö, ha az ember egy gondolatát megcáfolják, illik odabiggyeszteni a cáfolatot is. :)

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2011.01.02. 14:25:00

@Katamori: Affene, mindig elfelejtek quote-olni. :/

Én is csak ezt a cikket olvastam: www.animenewsnetwork.com/news/2009-09-10/directors-dispute-reports-of-poor-animator-salaries
Kiválóan illik a kapitalizmusellenes nézeteimbe. :P

2011.01.03. 19:35:50

@Member: ó bocsánat :O azt akartam írni hogy ÉN NEM VAGYOK JÁRTAS a témában
*facepalm*
elnézésedet kérem ezúton is

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2011.01.04. 11:15:29

Affene, pedig parázs vitára számítottam. :D Azokból tanulja a legtöbbet az ember.

Tamfarkasthegreatelord 2011.01.05. 15:59:33

Kurva jó a videóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó!!!!!!!!!!!!!!!!

Elég vicces is, meg minden. Jól beleadtál mindent, de én persze nem a jutalomért szállok hadba, hanem csak azért, hogy lehessek jó nyereményjátékokon.

2011.01.10. 14:24:31

@Member: nem ismersz te engem, én nem vagyok az a típusú ember aki indok nélkül oltogatja a másikat mint egy g3ci troll :) :D

@Tamfarkasthegreatelord: köszi szépen :D én sem a nyereményért indultam mellesleg
süti beállítások módosítása