Jelenleg több animét is nézek párhuzamosan (de rég is volt ilyen). Következzen hát a teljesség igénye nélkül egy pársoros:

Soul Eater: A torrent kegyetlen lassú, szóval áttérek majd az online nézésre. Eddig négy részt tudtam le, de azokat maradéktalanul élveztem. Magán viseli óhatatlanul a shounen kliséket, de ennek ellenére tetszik. Nézem tovább.

Working!!: Aranyos slice-of life-vígjáték kombó. Van egyfajta nyugtató hangulata, szereplők pipa, OP/ED pipa, rajz pipa, történetíróra pipa vagyok. Szintén négy rész ment le belőle eddig, nézem tovább.

Welcome to the N.H.K.: Ezt most kezdem el nézni. Rengeteg jót írtak róla, meg én amúgy is szeretem az elvontabb műveket (Kon Satoshi összesnek örök helye van animés pantheonomban).

Tenjou Tenge: Májusban 3 rész után leálltam vele, teszek még egy kísérletet. NHK-Working-Amaenaide Yo kombóval talán bírom majd.

Ennyi lenne. Lehetséges, hogy "pársoros" értékeléseket, vagy anizódokat közzéteszek egy-egy részről. És valószínűleg ezek közül választom ki az 1. évad (ha minden igaz) utolsó alanyát.

WanGood

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr122330922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása