Na, hosszú idő (másfél hónap) után újabb animét állítottam virtuális céltáblámra. Egyébként a YT már betámadta, szóval fasza. Indára nem tudom áttölteni, mert az is szórakozik velem (a júliusban feltöltött Amaenaide Yo videót még mindig! konvertálja). Mindenesetre itt a vidi. Jó szórakozást.

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr942325120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2010.09.26. 20:18:04

Azokat a kiírásokat a fansubberek tették ki, az anime végén nincsenek ott. A filmfeliratozókkal ellentétben az anime feliratozók rossz szokása, hogy a műveltségüket fitogtassák. :)

Ez most egy kifejezetten kellemes videó lett (valahogy jobban tudsz poénkodni olyan animékről, amik tetszenek, mint amik nem), mondjuk elég sokat cinkeled a klisék miatt, mégis "jó" tag-et kapott? :)

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2010.09.26. 20:20:15

Azokat a kiírásokat nem az anime készítői tették ki, hanem a fansubberek, tudod, ebben a műfajban a feliratozók imádják a műveltségüket fitogtatni. :)

Másik érdekesség, hogy jobban tudsz poénkodni olyan animék alatt, amiket szeretsz, mint amit nem, szokatlan, de jó is így. :)
Amúgy ha ennyire klisés, miért van ott a "jó" tag? :)

WanGood · http://animemangapalota.blog.hu 2010.09.26. 20:27:29

@Member: Köszi a dicséretet.
A hentaiguess és a Shinsen-Subs feliratával is megnéztem, csont ugyanaz a kettő, innen gondoltam, hogy nem a fansubberek csinálták.
Poén kérdés: Talán azért, mert ha egy anime rossz, minden negatívumából megpróbálok kihozni egy poént, és így visszás lehet a végeredmény. Egyébként mások is írták, hogy jobban áll nekem, ha jó animét kritizálok :)
Azért kapott jó tag-et (és 8\10-et), mert azért vittek bele jó ötleteket, volt benne valami plusz, ami az átlag fölé emelte. És a többi klisé választotta el a 10\10-től.

Mangekyo22 2010.09.27. 07:22:49

@Member: Hát igen, sajnos az anime feliratozók valóban hajlamosak ilyesmikre... láttad az Elfen Lied bemutató vidit?

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2010.09.27. 17:21:13

Nem csak írásos kritika volt?

kristinka 2010.09.27. 18:37:45

valamiért vártam, hogy szó esik arról a barna hajú loliról, mert nekem kicsit piszkálta a csőröm, hogy mennyire "életszerű" az egész...ha jól vettem ki valami parancsnok, nem? vagy legalább is a főszereplő csávó felett áll rangban. de tök hülyén néz ez ki. nem értem, hogy miért kislánnyal kellett megoldani a dolgot...?
a másik meg amikor a "varázskönyv" ráesik a csávóra...enyhén fanszervíz szagot érzek...mennyi ilyen rész volt az animében?

WanGood · http://animemangapalota.blog.hu 2010.09.27. 19:05:10

@kristinka: A barna hajú loli valóban a Hadou vállalat vezetője, afféle főmufti, de ő is egy tök sablonos kari, nem tudtam volna mit elmondani róla.
Volt konkrétan egy fanservice-tsundere rész (azt de gyűlöltem, majdnem dobtam utána az egészet), több nem igazán fordult elő.
süti beállítások módosítása