Szegasztok!

Ahogyan ígértem, itt a Higurashi No Naki Koro Ni első bemutatója a kettőből! Jó szórakozást!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr152173623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dante.s 2010.07.28. 16:16:47

én nem fogtam azt a viccet
na ácsi-ácsi Uwe Boll nő?!(a watashi erre utal)
a dechu~ -nál meg elröhögted magad
a R+V capu2 bemutatását már várom

Mangekyo22 2010.07.28. 17:30:18

@Dante.s: Nyugi, ez csak kamu japán, a feliraton volt a lényeg. (amúgy a watashi nem nőt, hanem én-t jelent).

Dante.s 2010.07.28. 19:19:57

@Mangekyo22: azt tom de 2 én van a japánban(a "watashi" és az "oda").a watashi-t átlagba nők használják

animeblog · http://www.animeblog.hu 2010.07.29. 23:57:26

No, kihívtad magad ellen a sorsot Mangekyo, kommentátori kommentet kapsz:
A Higurashi horror-thriller. A legjobbak egyike, a cukiságból olyan rémisztően tud átváltani a sikongok, de félelmetesbe, hogy az néha már abszurd és vicces is, igaz, de ettől jó.
Azért halnak meg 4-5 epizódonként másként, mert egy closed térről van itt szó, amiben a vége mindig az, hogy meghalnak, ha megnézed a Kait, tisztában vagy vele miért, anélkül nem is érdemes kritizálni ezt a mesterművet. Ehhez jönnek még az előzmények, utózmányok is, részletek, nagyon nehezen fogyasztható sztori, épp ezért is sokszor viccek tárgya, de ha egyszer leesik, akkor jó úton van.
Karakter archetípusok minden animében vannak, ezek bevált klisék, amiket jó alkalmazni és színesebbé teszik a sztorit. Igazából minden jellem már archetípussal behatárolható, nem várható el, hogy egy teljesen rendbontó, észbontóan új jellemet rakjanak bele az anime készítők. A tsunderék pedig személyes kedvenceim, a kultuszuk, ami japánban van, az lenyűgőző.
Citromsárga hajszín egyébként nem létezik, szőke.
A rendőrnek van értelme, sokat is játszik a sztoriban főleg, a másik rendőr életében fontos, aki pedig igencsak előreviszi a sztorit illetve a Kaiban.
Nem Tokimaru, hanem Tomitake emlékeim szerint, a fotós csákó neve. Egyik első áldozat mindig, nagyon kulcsszereplő. Egyébként a nevekkel bajvan vagy, szólíts mindenkit inkább úgy, ahogy legtöbbször szoktak (Mio, Keichii, Tomitake, Rena, Mion, Shion).
Az ending szerintem pont egy gyengéje volt az animének, fura, hogy ezt pozitivumként sorolod.
Meg van ám magyarázva egyébként, ennek a magyarázata még egy wall of textet érdemelne. Nem támadnak fől, az idő pereg vissza és minnél inkább többször pörgetik vissza, annál kevésbé tudják visszapörgetni.
Az egészet kábé úgy fogd fel mintegy krimit, mert ez az előzménye minden idők egyik legjobb krimijének az Umineko no Naku Koro Ninek (najó, szerintem legjobb, de ez szubjektív), és minden "question arc" (ez az első széria) segít kérdéseket feltenni, amivel felveti a rejtélyt, majd a Kai "answer arc" (ez a másik széria) oldja meg ezeket a problémákat.
A látványról. Az opening fantasztikusan jó szerintem, a látvány pedig azért ilyen, mert ez az, ami "creeps you out", magyarul most ezt nem tudom pontosan.
Nézd meg a Kait, UTÁNA értékeld. Nem tudod mit hagysz ki :D És néz meg előte pár fáradt animét, mert erre fel kell készülni, mert pörögnie kell az agyadnak hozzá.

Mangekyo22 2010.07.30. 06:18:45

@animeblog:
Az a baj, hogy krimi, horro ls thriller animékből RENGETEGET láttam, köztük az Umineko-t is, de ez az anime valamiért nagyon egyik irány felé sem mozog, inkább egy "what-if" féle véres komédia.

Megnéztem a Kai-t, és ez az "idő-visszaforgás" dolog nekem erőltetett. Az Umineko-ban ez működött, de itt. Ha visszapörög, akkor miért nem dettó ugyanaz történik (ez az idő visszaforgatás célja szerintem)? Miért jelennek meg új karakterek (pl Shion)? És ha zárt tér az egész, akkor miért nem CSAK OTT pörög vissza az idő?

Az opening zenéje tényleg jó, DE maga az opening RAJZOLÁSA és megoldása borzalmas! Szerintem nem egy villódzó LSD parádé kellett volna lennie. Az ending nem LSD parádé, és szerintem nem baj, ha egy opening vagy ending angol vagy német stb (lásd Monster, Kaiba és Hellsing OVA), sőt, sokat is dob!

Tomitake-t mondtam, lehet, hogy véletlenül hangzik másnak (valaki 2 nappal ezelőtt azt írta, hogy ő Tokutake-nak hallotta). De róla a második videóban szeretnék beszélni - ugyanis nem hiába 2 részes a bemutató, ott fogok még az "átok"-ról is beszélni.

Én nekem csak 2 úgymond ilyen "Tsundere" karakter jött be: Narusegawa (Love Hina) és Kirino (Ring X Mama). Mert szerintem csak azért vannak, hogy a "barátnő nélküli" otakukat "elégítsék ki" azzal, hogy elhitetik velük, hogy van egy agresszív lány, aki titokban halálosan szerelmes beléjük. Most nem azért, de mennyi az esélye, hogy ez így is van a valóságabn? Arról nem beszélve, hogy nagyon kevés kivételével (Kirino és jelen esetben Mion) csak a "szájba-rúgom-már-csak-azért-is-mert-lélegzik poénokon" kívül a többségük inkább idegesítő (Sakura-ról a Naruto-ból nem is beszélve, akiről látható, hogy Kishimoto csak azért rakta be, hogy legyen egy ilyen karakter is, mégha filler karakter szagú is, arról nem beszélve, hogy már NAGYON túlesett az ló túloldalán - és nem azért, mert még mindig szereti azt az emo gyereket, hanem mert hazudik, kiabál, és azon sértődik meg amin másnak kéne). Istenem, néha elszomorít, hogy mindig csak az ilyen agresszív "dögöket" akarják erőltetni "főhősnőknek", amikor 97%-ukkal a normál olvasók/nézők fele nem tud azonosulni, és már tényleg csak azért vannak, hogy "legyenek". Mondjuk ezért szeretem én jobban Rena karakterét is, hiszen valljuk be, hogy ő legalább aranyos.

Tehát ez még csak az első vidi, a következőben MÉG jobban kitérek mindenre! De egy biztos, egy 24/40-nél, egy 79%-nál és egy 7.5/10-nél jobbat még ha akarnék sem tudnék adni.

Demon "the shadow" 2010.08.05. 13:23:47

Sziasztok. Csak azt szeretném mondani hogy a Higurashi szerintem az egyik legjobb anime!!! Nálam 10/9.9 (csak azért mert szerintem nincs tökéletes anime) és nekem pl. tetszett az opening de végül is mindenkinek más az ízlése csak ennyit szerettem volna.

Mangekyo22 2010.08.05. 17:45:45

@Demon "the shadow": Igaziból én is csupán személyes gondolataim alapján mondom meg, hogy mi hogyan miért tetszik, de ha valaki azt mondja, hogy neki ez tetszik, akkor természetesen ne vegye lelkére amiket mondok kedvencéről.

Viszont mások szerint hihetetlenül rossz, lásd Member kolléga szerint.

Demon "the shadow" 2010.08.05. 20:28:47

Igen én is olvastam. De mondjuk máshol meg azt írják hogy nagyon jó. Nekem bejön de lehet másnak nem. Nem vagyunk egyformák.

WanGood · http://animemangapalota.blog.hu 2010.08.05. 20:37:45

@Demon "the shadow": Például nekem se. De videót nem hiszem hogy csinálok róla, mert ha a sok fan megtalál, úgy járok, mint valamelyik kari :D
Viccet félretéve, én tényleg nagyon rühelltem, előbb vágnám fel a nyaki főütőerem egy rozsdás mokkáskanállal, mintsem egy újabb percet lássak ebből a terrorcselekményből.

Demon "the shadow" 2010.08.07. 09:42:06

Bevallom meglepett hogy vannak olyanok akiknek nem tetszik de sokkal többen vannak olyanok akiknek tetszik én eddig csak veletek találkoztam akiknek nem tetszett csak ennyit szerettem volna.
süti beállítások módosítása