Szegasztok!

Mint ígértem, kész lettem a Discipline The Record Of A Crusade hentai anime bemutatómmal. Miután "Shinz" és pontosan 6 ember-nek nem tetszett az, hogy káromkodtam, és hogy szerintük ezzel kompizom FreddyD-t, ezért kerültem is a káromkodást, és megpróbáltam keresni egy "új hangnemet". Hiszen ahogyan Saddam Hussein mondaná: "Don't worry, I can change!".

Ezt a hentai-t a hatalmas MEMBER tiszteletére mutatom be!

Jó szórakozást!

 

U.I.: Azért be kell vallanom, hogy elég nehéz rájönni a hibáimra, ha csak ilyen "szerintem egy nyomorék" vagy "ez egy kocsog troll" szerű "építő kritikákat" kapok.

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr772162692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2010.07.20. 21:17:45

Ez az affektáló campelés szerintem is jobb, mint az eddigiek, még akaszd ki a hangod néha és ölni fog. :D

Mondjuk a beszólót név szerint megemlíteni nem tudom mennyire jó ötlet, még ha csak egy nick is, amit sokan levedlenek idővel.

Amúgy ezek úszónők, vagy honnan ezek a finom és kecses vállak?

Mangekyo22 2010.07.20. 21:43:45

@Member: Sajnos nem tudom, hogy a hús-vér nőcskékre vagy magában az animében lévő lányokra gondolsz. Mert ha utóbbira, akkor sajnos nem tudok segíteni, mert mint láthattad, hentai témában sík hülye vagyok...

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2010.07.21. 09:03:35

Miért választod el ilyen mereven a kettőt? Nyaktól lefelé kb. ugyanazok a szempontok érvényesülnek, végülis nálam biztosan.

Retrotom 2010.07.30. 18:10:48

helló láttam a vidit és tény hogy nem egy kiemelkedő ez a discipline mint hentai de ne, akarom mondani: NE!!! játszatok a játékkal! Én megtettem és ahhoz képest a hentai kiábrándítóan light-os mert a játékban én láttam a főszereplőt leszopni egy olyan másik csávót akinek miután kiherélték mellei nöttek.

Ráadásul ha ez nem lenne elég, szerencsétlen főhősünket vibrátorral a fenekében addig hajszolják hogy 7-8-szor elmegy :S

És egyéb nyalánkságok amivel nem szeretnélek a hányásig kínozni benneteket!

Mangekyo22 2010.07.30. 20:19:50

@Retrotom: Szerinted miért nem említettem a játékot? Már nem volt pofám arról a szadó-mazó játékról beszélni.

Wakamiya 2010.08.04. 14:50:34

Hello, nos én nem nagyon vagyok megelégedve ezzel az anime bemutatóval. Legalább is az elsőfelével. Gondolom tudod miért, ezért le se írom.

Ja, és káromkodjál csak nyugodtan, mert így sokkal élethűbbnek tűnik az egész.

WanGood · http://animemangapalota.blog.hu 2010.08.06. 00:03:11

@misi1.6: Miért is baj az, hogy nem hagyta szó nélkül hogy lenyomorékozzák és leköcsögtrollozzák? Egyébként még mindig nem tudom, hogy mi a freddyd copy a káromkodásban. Szerintem az a copy, ha "Öreganyád térde kalácsa!" és hasonló mondatok kerülnek eleresztésre. De ezt már egyszer Shinzzel is megtárgyaltam. Akinek meg szúrja a szemét, az menjen vissza Mondot olvasni.

Mangekyo22 2010.08.06. 07:58:26

@WanGood: Kösz! Kedvenc újságom, ha éppen nincs semmi más, amit olvashatnék a klotyón!

2010.08.08. 00:28:57

Mangekyo, a Discipline cenzúrázatlan videója hol marad? ez a Youtube-os verzió így szar (mármint te kiválóan mutatod be, de az istenért, ez egy hentai...)

ja és ha már hentai, ha valami pozitív értelemben beteget akarsz, keress rá a My Balls c. mangára! életem eddigi egyetlen mangája, de szétröhögtem magam rajta (bár csak az első pár fejezethez volt szerencsém)

WanGood · http://animemangapalota.blog.hu 2010.08.11. 00:29:38

@Mangekyo22: Amúgy misi1.6 profilja odabasz. Ez az egy komment volt az összes szellemi terméke...

drzemie 2010.08.26. 17:19:05

jószentisten, hatalmas ez a bemutató!

Tamfarkasthegreatelord 2010.12.27. 15:13:12

Sajna én nem láttam egy hentai animét sem, de ezt az animeműfajt nem kellett volna létrehozni.
Én inkább maradok a régi klasszikusoknál, mint a Dragon Ball és a Naruto

Tamfarkasthegreatelord 2010.12.27. 15:24:45

,,És, és, és, és, és..." Na itt röhögtem, mint az állat.
süti beállítások módosítása