Szegasztok!

Úgy döntöttem, hogy elindítok MÉG egy új rovatot, mely az "Anizód" nevet kapta, s lényege egy-egy teljes hosszú epizód felrakása ide indavideó-ról, Docler-ről vagy youtube-ról, leírni véleményünket, majd értékelni a következő szempontok alapjána:

1.Látványvilág (ide tartozik a látvány, a rajzolás, a grafika és a speciális effektek is)

2.Hangulat (erről szerintem semmit sem kell mondanom)

3.Zenebona (ide tartoznak a zenék)

4.Elvárások (szerintem nem kell kifejtenem)

És ma ennek az új rovat "bemutatására" a most megjelent Naruto Shippuden 166-ik részének értékelését fogom bemutatni (de figyelem, én már lassan az animút sem nézem a Naruto Part 2-nek, szal legközelebb szerinten vagy Wangood, vagy Barnileonidasz fog készíteni belőle).

 

 

Nos, szerintem kezdjük a negatívummal, vagyis a látvánnyal, ami szerintem bűn rossz lett! Tény, hogy nem mindenhol rondácska, de azért ennél jóval szebben megrajzolhatták volna! "Mini Hinata" arcán lévő "rózsaszín pamacsaitól" úgy éreztem, hogy valami nagyon alkoholos sört kell vedelnem! És hogy mit keresett az a "glória" a hajában - passz.

Most jöjjön, ami tetszett, méghozzá, hogy az epizód hangulata nagyon jó lett! Olyan jeleneteket is beraktak mind Hinata-ról, mind Naruto-ról, amikre a Naruto fanok kíváncsiak voltak - mint például mikor találkoztak legelőször, mikor kezdett el Hinata érdeklődni iránta stb. Ráadásul ami még nagyon dobot a részen, hogy amíg a mangában 1 képkocka volt az össz a Hinata vs Pain harc, addig itt jobban megismerhettük Hinata erejét. Az meg, ahogyan a végén odamászik Naruto-hoz, az végleg rá teszi a pontot az i-re!

A zene is elég jó volt, szépen átéreztette a nézővel az érzelmeket.

Bevallom, azért az elvárásoknál a vallomás résznél picivel többet vártam, de azért így is jó.

Összeségében ez egy jó epizód volt, és egy jó példa, hogy ronda látvány mellett lehet jó anime epizódot csinálni!

Értékelés - Naruto Shippuden 166:

Látványvilág: 3/10 = Nagyon rossz, de azért nem annyira, voltak szép részek, pl Hinata mosolya.

Hangulat: 10/10 = Nagyon ott voltak a visszaemlékezések, és maga az egész epizód is lehengerlő volt.

Zenebona: 9/10 = A zene nagyot dobott a hangulaton, főleg a végénél, amikor Hinata oda mászik Naruto-hoz.

Elvárások: 8/10 = Azért magánál a vallomásnál többet vártam.....

Végső Összesítés Pontokban: 30/40 = Kiváló

Végső Összesítés Százalékokban: 90% = Kiváló

(A pontozás úgyanaz, mint a mangáknál).

Mangekyo022.

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr382107147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tai91 2010.06.24. 19:58:35

nekem az nehm tetszett hogy a fogán is volt vérXDolyan durván nézet kiXD de azé tényleg hangulatos volt:)naon jó kritika:)bravó:)és nagyon jók a videoid így tovább:)és te ismered a Ginga stílust??:)ez a stílus leginkább kutyákkal van össze fügésben:Ppl Ezüst nyíl(ginga nagareboshi gin):P

ViolinHero 2010.06.25. 00:17:14

Tényleg jó az elemzés, gratulálok hozzá, és itt én is egyetértek a látványra adott 3 ponttal, akármilyen elfogult is vagyok, mivel eléggé nagy Naruto fan vagyok (kérdezd Wangood-ot). Szal gratula az elemzéshez jó az ötlet is.

:{) MIKI (}: · http://machinimak.wordpress.com/ 2010.06.25. 17:32:50

valahogy én is így értékeltem volna ezt a részt, de el tudnád mondani, hogy a 30/40 pontos értékelésből, hogyan lesz 90%-os értékelés?

Mangekyo22 2010.06.25. 19:24:42

@:{) MIKI (}::
Írtam, hogy a mangák szerint értékeltem, s nálam (mivel tényleg nagyon jó szívű vagyok) a 30 és fölöttiek mind 90%-ék felett kapnak.

Ugyanígy picit unfair módon nálam a 15 pont alattiak 30%-ig jöhetnek fel.

Shadow Tornado 2010.06.27. 01:39:13

Jó kis rész volt, bár nem vagyok oda a NaruHina kapcsolatért. Jó kritika volt Mangekyo, de szerintem ez az ending borzalmas :S
süti beállítások módosítása