Bizonyám, a mester által kivesézett "unfair, sötét játék" 3. részéről lesz ma szó. Ezt a csodát már nem a Cinege Cenega adta ki, hanem a Lemon City Interactive. Lássuk, milyenre sikerült a háborúzó família legújabb kalandja.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Kezdjük az elején. A főhős sok helyütt John Forsythként van említe, a játékban pedig John Mortyr! Most akkor mi van?
Más vizekre evezve, a játék azt ígéri, hogy nem a lerágott csont normandiai partraszállást és hasonlókat kapunk. Szabotázsakciók az ellenséges vonalak mögött, azaz partizános-robbantgatós. Ezt is kismilliószor láttuk, a történet sem nagy szám, láttuk párszor. Eddig nem túl biztató, de most maga a játék...

Behind ememy lines
A játékmenet egyszerű, nem tartogat semmi újat, csak lőnöd kell minden mozgó emberre. Fegyverek tekintetében a géppisztolyt (asszem hogy Schmeisser MP40 volt) favorizáltam, ami viszont Cityéktől nagy újítás, hogy pisztollyal és gránáttal is embert lehet ölni. Szuperfegyver (csodakés á la Heat of War) sincs a játékban, nehéz szinten pedig tényleg biztosítva van a kihívás. Időnként a hullák olyan szögben képesek elhelyezkedni, hogy Newton forog a sírjában, de komolyabb bugokkal nem találkoztam, mint ahogy Friedrich von IQ betyár rokonai sem teszik tiszteletüket a játékban, az AI meglehetősen jó. Lehet, hogy lengyel barátaink megtanultak programozni?

Nehéz a dolga a partizánnak...
Nézzük tovább a dolgokat. Az irányítás alap, kézre esik, nem nehéz belerázódni. Amin viszont lehidaltam, az a grafika. Volt már szebb, de optimalizáltabb aligha. 1,6 gigahertzes proci, 512 mega RAM, és egy GeForce 3 videókártya már elegendő a lövöldözéshez. Ne feledjük, mindezt ugyanabban az évben, mint a GTA IV, és ráadásul tényleg szép. Nincs atomerőmű a szobámban, de mindent maximumra tornászva sem ment 250 fps alá a sebesség. Szóval Cityék mindent kihoztak a Chrome motorból, és egy négyéves konfigon is kompromisszumok nélkül játszható. Derék teljesítmény. A hangokra és a zenére nem nagyon emlékszem, de rémalmaim sem voltak tőle, szóval jó átlagos.

Megéri?
Nehéz szinten fel kell készülni egy pár idegesítő szakaszra, de valószínűleg billentyűzet nem fog törni. A játékidő 6 óra 40 perc volt közepes szinten (igen, mértem). Ez azért ma egy kicsit kevésnek számít, bár még így is több, mint a CoD 6 kampánya.

Aki a Mortyr, City készítésben kombó láttán már lemondott a játékról, az nem teszi jól. Kellemesen csalódtam bennük, legjobb City játék, ami valaha készült, simán megér 1500-2000 forintot. Kész, pont. Mondjuk valaki beavathatna, miért Elterelő hadművelet a alcím.

Mortyr 3: Elterelő hadművelet

Év:2008
Fejlesztő/kiadó: City Interactive/City Interactive
Grafikus motor: Chrome engine
Ár:1500-2000 Ft

Pro:
+Pofás grafika
+Alacsony gépigény
+Jó AI
+Könnyű kezelhetőség
+Olcsó
+Nincsenek szuperfegyverek

Kontra:
-Kicsit talán rövid
-II. világháború x+1
-Semmi újítás
-Akad néhány kisebb bug

75%- egyszer végigjátszós, de azért megéri az árát

Itt egy kis gameplay:

 


 

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr522011324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása