Erre a 2004/2005-ös darabra akkor figyeltem fel, amikor a youtube-on láttam egy önjelölt animeszakértő "10 legrosszabb anime" videóját, ez a cucc pedig harmadik volt a listán. Körülnéztem a hazai animekritikusoknál, AnimeReview értékelés: ajánlott. Mondjuk tudtam, hogy ez a fószer 8/10-re hozta a School Dayst, és 5/10-re a Dokuro-chant, de akkor is, itt már eldöntöttem: belekezdek.

Történetünk kezdetén megkapjuk Nagi Souichirot, akiről nekem mindig Son Goku jutott eszembe, meg a haverját,Bobot, akinél talán maga a reggae mester volt a modell, de ez mellékes. Szóval ők két, igen erős csávó, akik minden iskolájukban azzal mutatkoznak be, hogy hülyére verik az összes diákot. A Todou Akadémia lenne a 100. iskola, ahol ezt megcsinálják. Csak egyet nem tudnak: az akadémiát anno azzal a céllal alapították, hogy minél több különböző harcművészeti stílust tömörítsen. Bár eleinte jól haladnak a diákok péppé verésével, Maya, a Juuken club vezetője rommá veri Souichirot, és kivágja az ablakon. Pont a klubépület fürdőjébe katapultálja, ahol Maya húga, Aya karjaiban landol, a lány pedig azonnal beleszeret. Komolyan mondom, ezt én is ki fogom próbálni. Nem szóltam még Takayanagiról, aki szintén rommá veri Souichirot, és az Erőt is tudja használni. Később beköszön ez a Ryuzaki nevű krapek, és szintén leveri a két "erős csávót". Ezután Souichiro és Bob belépnek a Juuken clubba, hogy ott fejlesszék képességeiket, és védelmet kapjanak, merthogy egy Enforcers nevű banda ki akarja csinálni őket.

Így lehetne összefoglalni az első három részt. A harcok nem rosszak, Takayanagi kézelkapós duplarúgása pedig igazi Bruce Lee féle trademark mozdulat. Az Opening kifejezetten tetszett, az ending zenei élvezetre is alkalmatlan, a klip pedig végig Aya tenyérbemászó fejét mutatja. Szóval az nem jött be. A külcsínre nem lehet panasz, bár néhány arckifejezés röhejes.

Szóval egyelőre bejött, nézem tovább.

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr531966612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása