Az animék világának legmélyén lapult ez a trágya, mely nem más, mint az animék "Versusa"! Most figyelmeztettek mindenkit, hogy nem vállalok semmilyen felelősséget a látottakért! Az első 2 epizód még nem annyira szörnyű, de a harmadiktól....

Szegasztok!

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr991687480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tamfarkasthegreatelord 2010.11.30. 15:00:24

Bocsika azért a megjegyzésemért, melyet a YouTube-n tettem erre a szánalomra.

Amúgy tényleg, az első két része a sorozatnak még elmegy. De a harmadiktól az utolsóig tényleg borzalmas.
Már rémálmaim vannak erről a sorozatról. De ezek már vagy az álmom felénél az én javamra fordul és a szereplők elkezdenek menekülni a megvalósult Dr. HAAX elől.

Pl. Álmomban bent vagyok egy szobában, nézem a tévét. És egyszer csak valaki jól felrúg. Oda nézek, és látom, hogy a sorozat főszereplője az. Előveszek egy SmartGunt, lövök rá és lepattan róla a lőszer.
(Na most lesz a legjobb, mert ezt a szakaszt szoktam élvezni.)
A gyerek nekem beszól. Ekkor rá mutatok és ki HAAAAAAX-elem a szobából, majd tovább HAAAAAAAAAAAX-elgetem. Az utolsó HAAX előtt kérdezem tőle: Utolsó kívánságod hülye gyerek?
Erre a főszereplő leköp.
Ekkor utoljára rámutatok és elüvöltöm magam: HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAX!!!!
Ezután a semmiből előjön egy vírusos számítógép és kilövi a gyereket az álmomból.

Tamfarkasthegreatelord 2010.12.26. 18:30:16

Elsőnek én ezt a borzalmat fogom bemutatni az elemzéseim közül.
süti beállítások módosítása