Kritika by xx18Rolandxx-Naruto

2011.03.22. 15:21

Sziasztok!

Hát igen végre rászántam magam erre is,ez alkalommal bemutatom az animevilág egyik legjobban megosztott neverending shounen-jét a Narutó-t! Előre bocsátom hogy én nem lefikázni akarom az animét, hanem bemutatni ezért kérem a gyűlölködő kommenteket mellőzni és ha megutáltok ez miatt akkor csak tessék! Inkább engem utáljatok mint  Mangekyo-t vagy Wangood-ot vagy Leó-t.

Következzen tehát a Naruto!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az anime Masashi Kishimoto folyamatosan megjelenő mangájából készült és a Pierott studió készíttette,2002-2007ig-futott,nálunk jelenleg az Animaxen megy!

Na akkor essünk neki!

Az anime főbb témája a ninják világa illetve élete. A Történet is egy ilyen faluban játszódik amit Avarrejteknek hívnak és a 3.-ik Hokage irányítja! Itt él főhősünk is Uzumaki Naruto akinek a legfőbb tevékenysége hogy lóg a ninja suliból és helyette csínyek egész sorát követi el!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Narutó gyerekkora nagyon fájdalmasan telt mivel a falu lakosságának 99%-a megveti és kiközösíti őt és ő egyszerűen nem érti hogy miért! Bár később megtudja hogy azért utálja szinte őt mindenki mivel 12 évvel  azelőtt egy 9 farkú rókadémon más néven Kyubi elpusztította szinte egész avarrejteket és sok embert meg is ölt, és az akkori Hokage a 4.ik csak úgy tudta megállítani hogy a démon bezárta Narutó testébe aki épp akkor született,csakhogy akkor a Hokage is meghalt. Az emberek azonabn magát a rókát látják benne ezért utálják őt!

Narutó ezért elhatározza hogy bizony ő egyszer Hokage lesz és akkor mindenki tisztelni fogja őt! Nagy nehezen el is végzi az akadémiát,majd Haruno Sakurával és Uchiha Sasukéval együtt egy ninja csapatba kerül hogy aztán egy Jonin kiképezze őket a különböző technikák használatára. De akkor ismerjük meg a csapat többi tagját:

Haruno Sakura (Miss Pinky 3000)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Egy önbizalommal teli Kunoichi jelölt aki halálosan szerelmes Sasukéba( mint kb minden 2.-ik lányszereplő) és eleinte ki nem állhatja Narutó-t (mint szinte mindneki) de aztán fokozatosan "megkedveli", Van neki egy belső énje ami ha szabad ilyet mondnaom sokkal jobb és poénosabb mint a valódi csaj. Narutó fülig szerelmes belé!

Uchiha Sasuke (Mr. Bosszúálló)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Egy öntelt és beképzelt zseni,a nemes Uchiha klán tagja aminek ő az egyetlen tagja mivel évekkel ezelőtt saját bátyja Itachi lemészárolt mindenkit, de őt életben hagyta. Azóta fűti őt a bosszúvágy. Minden 2.ik lány szerelmes belé és minden fiú utálja őt! Narutó örök ellenfele.

Hatake Kakashi- A Parancsnok.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szintén zsenigyerek volt a maga korában és csak úgy emlegetik hogy a "Másolónindzsa"! Állandóan maszkot hord( de hogy minek azt senki sem tudja) és nagy rajongója a Nyali-Fali c. "Szerelmes Regény" sorozatnak. A 4.-ik hokage tanítványa volt! Saját fejlesztésű technikája a Chidori.

Nos ők lennének a 7-es csapat,persze több csapat is van de ha mindet felsorolnám itt ülhetnék este 10-ig!

Akkor most még bemutatnám az anime fő gonoszát is,Orochimarut!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szintén zsenigyerek volt,mára azonban egy gyűlölettől fűtött elmebeteg kísérleteket végző állat lett belőle! És hogy miért ez a bosszúvágy? Én azt szűrtem le az animéból hogy azért utálja falut mert zseni létére nem ő lett a 4.ik Hokage és ez akkora pofon volt az egójának, hogy még azóta is játssza a meg vagyok sértődve játékot!

Nos ők lennének a fontosabb szereplők! Visszatérve a cselekményhez,végül is az a cselekmény 2 szálon fut! Az egyik az hogy hogyan válik narutó erősebb ninjává és hogyan lesz egyre több barátja. A Második szál csak a 3.évadban bonyolódik, mikor is Orochimaru befolyásolja Sasukét aki elszökik hozzá ezért Narutó az életét arra teszi fől hogy megmentse őt!

Nos ez lenne az anime főbb cselekményszálai! Többet nem árulok el mert már így is sokat spoilerkedtem. Akkor most beszéljünk az anime főbb jellemzőiről illetve a pozitív és negatív tartalmairól!

Már szerintem mindenkinek feltűnt hogy az anime elég sok cselekményt tartalmaz, de ez jó is meg nem is! Egyrészt azért jó, mert így nem válik unalmassá az anime, de a sok cselekmény miatt már nem lehet emlékezni főbb szálakra illetve a régebbi történésekre.

Karakterek! Na igen ez az anime 1.ik legfőbb negatívuma. Ugyanis itt minden 2.ik szereplő nagyon idegesítő és karaktertelen.Ide tartozik főképp Narutó,Sasuke és Sakura mivel mind3-an kivétel nélkül idegesítőek és nem elehet eldönteni hogy melyikük a rosszabb. Azonban szerencsére akadnak szerethető karakterek is, Az egyikük az Hyuga Hinata...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szerintem ő az egyetlen női karakter az egész animében akit kedvelni lehet,az én személyes kedvencem is ő és nemcsak azért mert Nana Mizuki a hangja hanem mert tényleg egy nagyon szerethető karakter!

A másik az pedig az egyik eleinte gonosz szereplő,Gaara....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ugyan ő eleinte gonosz szereplő de miután Narutó legyőzi őt átértékeli az életét és ő is csatlakozik a jó oldalhoz.

Ők lennének a két számomra legszimpatikusabb karakter.És már mint írtam a többi szereplő 80% egy hiperaktív shongoku klón akik először ütnek aztán gondolkodnak. A tetejébe még istentelenül nagy az egójuk is.

Ami viszont mindenképp piros pontot ér az a nagyon szép látvány.Tényleg nagyon szépen van megcsinálva az anime.

Zenék: Nos itt a bibi,ugyanis egyszerűen nem tudom eldönteni hogy akkor most azok pozitívumok-e vagy negatívumok. Mivel a dalok még úgy elmennek de egyik se a kedvencem de a klippek hozzájuk több mint nevetségesek és ráadásul minden történést előre elsütnek.

Na de akkor most jöjjön az anime legnagyobb mélypontja! Az pedig az hogy e anime tartja a legtöbb egymás utáni fillerrész rekordját .Ráadásul ezeknek még értelmük sincsen,én szerintem ott abba kellet volna hagyni hogy Sasuke és Naruto harcának vége, plusz ez az egyik legjobban felhypolt anime aminek még nincs is értelme hiszen ez is csak egy anime.

Na de akkor így a végére egy pozitívum azok pedig a flashback-ek. Tényleg nagyon jól megvannak csinálva.

Én ezzel a végére értem a kritikának,remélem nem utáltok meg nagyon. Véleményem szerint nem egy rossz anime csak nagy a hypja és tele van hülyébbnél hülyébb szereplőkkel, az a kettő persze kivétel. Ha tényleg jó ninja animét akartok látni akkor nézzétek meg a Ninja Scrollt vagy a Basilisket.

[Mangekyo022 véleménye:

 "Nem volt rossz, bár pár dolgot hiányoltam. A következő szériáról, a "Shippuden"-ről és

  a mangáról én fogok írni, mert amíg a sima Naruto megérdemel egy közepes-jó átlagot,

  addig a Shippuden (és most már a manga is) a béke segge alatt van. A Shippuden-t

  kerüljétek, csak a sima Naruto-t érdemes ismerni - de majd meglátjátok ti is..."]

Naruto

-Idő: 2002-2007

-Iró: Masashi Kishimoto

-Studió:Pierott Studió

-Műfaj:Neveending Shounen,Kaland,Dráma

-Hossz: 220 rész+ 4 OVA

Tetszett:

-A Látvány

-Főbb cselekményszálak

-Hinata és Gaara

- A Történet

-Zenék

-A Technikák többsége nagyon jók

- Azok effektjei

Nem tetszett:

-Eszméletlenül sablonos és idegesítő szereplők

-Miss Pinky és Mr. Bosszuálló

-Nagyobb a hypja mint a Fuji-hegy

-Fillerrészek (Egyedül a szellemkastélyos fillerrész tetszett)

-Az openingek se vmi jók de az endingek azért elmennek

-némelyik technika már több mint nevetséges

Értékelés:

-Táblázat Szerint: 23/40-Közepes

-Százalék Szerint: 69%

7/10

Ennyi voltam,ha meg nem licselnek a kritika miatt akkor a legközelebbig SZIASZTOK!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr192762245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Habbobitas 2011.03.22. 19:00:31

Ne öljetek meg, de nekem ez a kedvenc animém.

xx18Rolandxx 2011.03.22. 19:03:28

@Habbobitas: mért ölnénk meg? XD inkább nekem kéne félnem a sok fanatikus haragjától!

Squazee 2011.03.23. 23:24:28

Becsületemre legyen mondva én el kezdtem többször is olvasni a Narutot. Vannak benne egész jó részek, de csak ideig, óráig. Sasuke egy ideig egész jó karakter volt, de utána unalmassá vált, sajnos ez igaz Sakurára is. Nekem bejött ez az "inner-Sakura", sajnálom, hogy később el lett hagyva.
Kedvenc karakterekkel csak egyetérteni tudok, bár én még kiemelném Shikamarut is, szerintem ő is is messze túlteljesít Naruton és Sasukén karakterileg.
Ami pedig sose hagyott nyugodni, az maga a címválasztás. Miért Naruto a címe? Mert hogy a történet (manga, az animét nem mertem megnézni a fillerek miatt) szinte mindig másról szól. Néha Narutoról is, de őt beárnyékolják a "mellékkarakterek", legyen az Sasuke, Kakkashi, Jiraya vagy akárki. Hiába menti meg a világot, én mindig úgy érzem, hogy ő sose lesz olyan jófej, cool karakter, mint akárki más, s ez zavar. ._.

thermo-nukleáris csatacickany 2011.03.24. 17:29:16

Itachi és "rettenetes vérebei" a folytatásban szerepelnek?

viktor900 · http://hunh.exp.hu/ 2011.03.24. 20:53:45

nah haverom egyik kedvence a School days és én is jónak tartottam:D

Hát ha neked nem tetszik a a NAruto akkor nem tetszik ez van:D (am én vagy 40 részt láttam a TV-be belőle eddig)

xx18Rolandxx 2011.03.24. 22:37:56

@viktor900: Nem az van hogy nem tetszik mert megnézem ha nincs más olyan anime éppen a tv-ben vagy a gépemen!

Szóval én ugy vagyok vele hogy megnézem de nem tartozik a kedvenceim közé! Ennyi.

Habbobitas 2011.03.25. 08:58:46

@xx18Rolandxx:
Inkább ezt, mint a Bedaman-t.
XD

xx18Rolandxx 2011.03.25. 11:36:57

@Habbobitas: Na annál minden jobb,kivéve a PH-t XD

bbbarniii 2011.03.25. 14:00:31

Roland, drága barátom. A Leo szóra kellett volna egy ékezet. :)

viktor900 · http://hunh.exp.hu/ 2011.03.27. 23:26:53

Am jah mondjuk nekem se kedvencem mondjuk a Bleach de azért jó:)

Egyébként linkeket nem tesztek ki partneroldalakról? csak kérdem

bbbarniii 2011.04.24. 21:36:57

Akkor valószínűleg én vagyok az egyetlen épkézláb ember ezen a bolygón, aki rühelli a Naruto sorozatot: idegesítő karakterek, förtelmes szinkronhangok, nevetségesen sok filler epizód, cenzúra ezerrel, jellemfejlődés nulla, néhol borzasztóan ötlettelen technikák, és a puszta tény, hogy létezik ez az anime. Egyszóval szerintem a Naruto minden idők egyik legrosszabb Shounen műfajon belül született anime. Lehet írni nekem szépeket. :)

HatakeKakashi 2012.04.26. 18:39:06

@Barnileonidasz hogy tudod így lehúzni ezt az anime-t? én személy szerint imádom én nem igaz hogy az egyik legrosszabb Shounen anime, van egy pár százszor rosszabb és mivel így le húztad őszintén mondhatom nem vagyok agresszív de téged vigyorogva megtépnélek:)

xxroland23 2013.03.21. 23:14:09

@Mangakyo22: Na jó ha valaki ki tudja hámozni hogy ez most mit is akar jelenti akkor annak gratulálok.
süti beállítások módosítása