Sziasztok!

Hiába a Madhouse az egyik legjobb animestúdió néha még ők is bakizhatnak de 3x-or egymás után azért egy kicsit sok. Mangekyo ugye már bemutatta a Mahou Sensou című emberiség ellen elkövetett bűntettet és most a Kamisama no Inai Nichiyoubi is megkapja a magáét!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr6913415093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AnimeKritikus 2017.12.04. 08:38:41

Én megértelek sőt még alá is írom ha kéred De mért kellet ennyire el nyúzni az egészet főleg a feleségekkel a lényeget kérném Sz@r az enime úgy ahogy nem tudom el magyarázni de ez van ja és a hangod elég Halk a be szerkesztet hangok meg Hangosak én lep- topon néztem de sokszor le akart esni a hirtelen hang effektöl,
Nagyon tetszett Alá írta : AnimeKritikus aa

xx18Rolandxx 2017.12.04. 09:02:06

@Ant5szigony:

Láttál te már valaha egyáltalán bemutató videót? Esetleg Member-től vagy Sorteréktől? Így kell viccessé tenni egy videót és a bevágások nem azért vannak, hogy elhúzzuk az egészet. Kár, hogy nem érted a poént ami mögötte van.

Nem olyan bemutatókat akarok csinálni mint például az OW-ök hanem próbálom viccessé tenni őket mint Member vagy Sorterék ( álá a mestereim). Én a szórakoztatást tartom a legfőbb célnak nem száraz infóközléseket. És az sem a célom, hogy olyan médiaprosti legyek mint Dancsó vagy Szirmai ez csak egy hobbi nekem semmi több én ezzel nem keresek semennyit arra ott a 3 műszakos melóm. Mondjuk Radics Peti stílusa tetszik még nagyon ^^
süti beállítások módosítása