Sziasztok! Itt újra Ragnafan1992 ír nektek. A mai bemutatóm rendhagyó lesz, ugyanis most egy helyet mutatok be. Egy varázslatos helyet, ahol a test és a lélek egyaránt kikapcsolódhat Japánt idéző környezetben. Ez nem más, mint a 19. Kerülte Fő utca 22-ben található Amai Teaház.

20161108_151943.jpg

Az Amai Teaház másfél éve nyitott ki és a facebook oldalukon mindenki dicsérte. Kíváncsi voltam és ha már kimozdulni volt kedvem, akkor gondoltam, megnézem. És biztosan mondhatom, hogy teljesen igazuk van azoknak, akik ezt a helyet kiválóra értékelték. Már ott kezdve, hogy amint az ember belép az ajtón, egyből megláthatja a nagyszerű díszítést. Tökéletesen hozza a japán hangulatot és érzést. A fülnek kellemes, halk, japán zene megy. Az étlap tartalmazott 7 Zöld Teát, 7 gyümölcs teát, 5-6 féle mochit (rizsből készült édesség) és 5 Sobát. Ennyi tökéletesen elég. A kiszolgálás kifogástalan volt. A személyzet nagyon segítőkész és nagyon szerethető. Rendeltem egy Gyümölcsteát (málna/áfonyás), 2 mogyorókrémes mochit, és egy adag Soba tésztát. Addig szemléltem a kínálatot. Ugyanis, vásárolható ruhák, plüssök és kiegészítők voltak szép sorrendben. Noha a Goth-Loli cuccok nem az én világom, szépnek találtam őket.

20161108_143536.jpg

20161108_143518.jpg

20161108_143512.jpg

20161108_143505.jpg

20161108_143440.jpg

20161108_143426.jpg

20161108_143410.jpg

Miután kész lett a rendelésem, felmentem az emeletre, ami egyszerűen a teaház csúcspontja. Igaz, lefelezték, mert a másik oldalon műhely van, ahol csinálják a házi készítésű cuccokat. A teához nagyon finom volt, a mochi teljesen friss volt és a soba tészta volt a csúcspont. Ám fogyasztás közben felfigyeltem valamire. Teljes nyugalom telepszik az emberre. A diszítés, a zene és a nyugodt környezet együttesen teljesen rátelepszik az emberre és amíg ott van, addig átadod magad annak az érzésnek. Nem is nézed az órád, csak iszod a teát, eszed a Sobát és hallgatod a nyugtató zenét. Mikorra végeztem, megnéztem a vendégkönyvet, amiben szintúgy csak dicsérik ezt a helyet. Befejeztem az étkezést és megköszöntem a kiszolgálást. Értékelés előtt még megmutatom a felső emeletet.

20161108_143312.jpg

20161108_143324.jpg

Értékelés: Ide garantáltam visszajövök. Bárkinek ajánlom, aki szereti Japánt és egy olyan helyet akar meglátogatni, amit nem fog elfelejteni. Nagyon jó árak, rendes kiszolgálás és a teljesen nyugodt hangulat bőven megérdemli tőlem a 10/10 pontot. 

Ennyi volt a Ragna On The Spot. Sziasztok!

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr3311943243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása