Sziasztok!

Mostanában kissé lefoglal az új videó illetve annak terveinek a készítése ,remélem jövő héten végzek vele. Addig is gondoltam hogy megörvendeztetlek benneteket egy újabb 10-es listával.

Jómagam nagy rajongója vagyok a Jpop és Jrock zenének ezért arra gondoltam bemutatom nektek a 10 kedvenc videoklippemet ebben a témában. Ne lepődjetek meg ha sok animés dallal találkoztok hiszen a legtöbb jó dalt hozzájuk használják fel.

Figyelem: A Lista teljes mértékben szubjektív,elfogadom ha valakinek nem tetszik vagy ha neki más fajta zene jön be de a pocskondiázást kérem mellőzni.

Figyelem 2: Nyereményjátékunkra még mindig lehet nevezni egészen 2013 február 20-ik! Részletek itt!


Vágjunk is bele:

10.Helyezett: Megumi Hayashibara & Masami Okui-Get Along


Azért csak a 10. mert annak ellenére hogy a dal mára az egész animés társadalom számára ismeretes,a klipp azért egyszerű lett bár a 90-es években ez is jónak számított. De azért nem rossz maga a klipp csak egy picit unalmas.

9.Helyezett: Nana Kitade: Antoinette Blue

 

 

 Nem csoda hogy a D.Gray-Man záródalának választották,nagyon jól illik az anime hangulatához.

8.Helyezett: Ali Project-Yuukyou Seishunkan

 


Először mikor hallottam őket,nagyon nem bírtam az Ali Project-et de miután többször meghallgattam a dalaikat mára nagy rajongójukká váltam. A Klipp illik a dal címéhez ,az animéról már nem is beszélve.

7.Helyezett: Nightmare-The World

 

 


A Zúzósabb zene kedvelőinek igazi csemege,jobb dalt nem is választhattak volna a Death Note nyitódalának.

6.Helyezett:Yousei Teikoku-Wahrheit


Ez volt az első dal amit amit az együttestől hallottam és azonnal megtetszettek. Az ilyesfajta zenére szokták legtöbben mondani hogy csak az"emo" meg "dark gótoknak való" holott egyáltalán nem igaz. Az ilyen zenék igenis szépek.

5.Helyezett:Kanon Wakeshima-Still Doll

 


Gyönyörű. Más szóval nem is lehetne leírni ezt a dalt.

4.Helyezett: Kanon x Kanon-Calendula Requiem

 

A duó ugyan eddig nem sok dalt jelentetett meg de már az első klippjükkel nagyot alkottak.Annyira szemet gyönyörködtető a klipp látványa hogy élvezet nézni,a dalról meg már nem is beszélve.

3.Helyezett: Nana Mizuki-Eternal Blaze

A Dal Nana egyik legjobbja és a klipp is nagyon kellemes,ráadásul a kislányt Nana kishúga alakítja aki már szintén kezd befutni mint a Daisy x Daisy énekesnője. De van egy Nana klipp ami még ennél is jobbra sikerült.

2.Helyezett: Ali Project-Katana To Saya

 

 

Az együttesnek rengeteg jó klippje van de a Katanagatari 2. opening dalának a klippje viszi a pálmát az összes közül.Szoros versenyben van nálam a Seishoujo Ryouiki és a Kyoumo Densen klippjével de valahogy nekem mégis ez tetszik jobban.

És akkor hölgyeim és uraim ,íme az 1. helyezett.

1.Helyezett: Nana Mizuki-Scarlet Knight



[PV] - 「SCARLET KNIGHT」 by Mizuki Nana by Gray-Fullbuster


Ultimate favorite videoclipp.Nálam ez a klipp,sőt Nanától az egyik legjobb videó a világon.A Zene gyönyörű,a klipp hatásos,Nana pedig a piros ruhájában illetve az apácajelmezben is szédületesen néz ki. Mondjuk az apácaruhában kissé olyan mint Esther a Trinity Blood-ból.Mindenképp hallgassátok végig,higgyétek el megéri.

Nos ez volna tehát a listám,nemsokára jövök a vidivel addig is SZIASZTOK!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr365014318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kvakond · http://animereview.freeblog.hu 2013.01.13. 00:46:02

Chihara Minorit hiányoltam. Amúgy meg tudod mit gondolok az Ali Projectről

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2013.01.13. 11:15:52

Hiányoltam a Fear and Loathing in Las Vegas-tól a Chase the Light-ot, ami szerintem az eddigi legpozitívabb csalódás volt anime OP-k terén (kemény animéhez kemény(kedő) zene). De ha maradunk a popposabbaknál, akkor a fripSide - Only my railgun, a Tommy Heavenly - Paper Moon, vagy akár az Abington Boys School - Strenght, de a SID Ranbu no Melody is nagyon ott van.

xxroland23 2013.01.13. 12:21:24

@Member: Azokat is szeretem amiket felsoroltál sőt amiket a végére írtál be,a Fripside,Tommy Heavenly 6 meg SID,Abingdon Boys School a kedvenceim közé tartoznak de itt a klippeket is néztem nem csak a zenét de még így is sokat vaciláltam. Igazából a Paper Moon épphogy csak lecsúszott azzal az Óz-os videoklippel pedig mikor először láttam marhajót röhögtem rajta.Meg megpróbáltam nem csak animés dalokat beleválogatni a listába.

De azért remélem tetszett :)

mykola · http://megosztanam.blog.hu/ 2013.02.19. 02:18:00

XD "A Zúzósabb zene kedvelőinek igazi csemege"
Hát ide akkár már egy Maximum the Hormone jobb lett volna :P
süti beállítások módosítása