CHAOS HEAD Törölve!!!!

2011.09.24. 21:36

Sziasztok!

Akik olvasták az Ichigo 100% kritikámat azok emlékezhetnek arra a mondtra hogy "Hamarosan eljő általam a CHAOS!!

Ez  a mondat azt takarta hogy szándékomban állt bemutatni a Chaos Head című sorozatot. Sajnos azonban ez nem fog megtörténni! De miért is?

MERT ENNÉL NAGYOBB IRRACIONÁLIS ÖKÖRSÉGET MÉG A BÜDÖS ÉLETBEN NEM LÁTTAM! GYEREKEK HA AZ 11 EYES-NÁL AGYBAJT KAPTATOK AKKOR ENNÉL ÉRFELVÁGÁS LESZ EGY BALTÁVAL!!

Ehez az animéhez én kevés vagyok inkább meghagyom Member-nek vagy Wangood-nak esetleg Mangekyo-nak de ehez én még nem vagyok elég képzett.A 6.ik részig még úgy elvan vele az ember de utána az egész átmegy egy akkora WTF  agyrémbe mint a huzat. Úgyhogy csak annyit tanácsolok hogy NE NÉZZÉTEK MEG!!!! SOHA!

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr883253947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shirokuma 2011.09.25. 09:29:07

Nem tudok rád haragudni asszem én is csak azért néztem meg mert szeretem az olyan animéket amikben a főszereplő elkeseredve küzd az életbemaradásért a sok AMV után pedig gondoltam "Oké ez biztos érdekes lessz". De miután megnéztem... "Most mi a f@szt láttam?" "Mire vertem el majd 3 órát az életemből?!"

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2011.09.25. 10:13:50

Már végignéztem, eléggé agyf@sz. Próbáltak nagyon egyediek lenni, de mégis megmaradni a hárem-játékok alapjainál.

Amúgy most ért véget az alternatív folytatás, a Stein;Gate vagy mi.

Death/Mortis 2011.09.25. 22:28:24

@Member: Nem folytatás, csak elvileg ugyanabban az univerzumban játszódnak( erre egyébként semmi utalás).

Kicsit furcsa lehet elsőre egy tompa-klisé anime-khez szokott egyénnek( nem hibáztatlak, ez a mai japán animációs ipar :), de ha beljebb nézel, akkor igen-igen érdekes dolgokat lehet találni.
Bár az tény, hogy a főszereplő nyakaznivaló, a keretsztori(a fizikai körítés nélkül) hót átlagos, a lányok pedig egyéniség nélküli "eroge-szereplők". Egy megtekintést megér. S szívesen hallgatnám/olvasnám ahogy oltogatod. :D

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2011.09.26. 09:06:13

@Death/Mortis: Ez a tompa-klisé animékhez szokott egyén kissé erős, nem tudom, hogy itt hányan néznek moe moe slice of life bullshit-eket, de sanda gyanúm, hogy nem sokan. :)

WanGood · http://animemangapalota.blog.hu 2011.09.26. 22:00:23

@Member: Doki Doki School Hoursre volt ez finom célzás, Member? :D
Én végignéztem (szenvedtem) a C;H-t, és azóta tudom, hogy a 6. résznél kellett volna szanálnom. Addig imádtam, aztán a pokolba kívántam. Mivel már vajmi kevés rémlik a keretsztoriból (volt egyáltalán?), újra kéne nézni ahhoz, hogy bármit írjak róla, ami több annál az egy sornál, hogy kerüld, mint a vérhast.

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2011.09.27. 07:27:26

@WanGood: A DDSH egészen más téma. Hasonlít a PaniPoni Dash!!-ra, annál egy fokkal enyhébben agysorvasztó (már a loli-sensei miatt is), de inkább az Azumangá-hoz áll közel.

Death/Mortis szerintem az ilyen K-ON, Kore wa Zombie desu ka? szintű valamikre akart utalni.

A 6. rész után valami robbanó hátitáskás emberek voltak, akik az emberek képzelőerejét akarták összekötni, hogy egy ideális világot hozzanak létre, vagy mi a szösz.

viktor900 · http://hunh.exp.hu/ 2011.09.28. 22:50:58

mivel ezt kezdőanimésként néztem meg ( Chaos HEad) Ezért sztem nem is volt olyan szörnyű:D Tetszett hogy egy mocskos otaku a főszereplő:D aztán én se nagyon értettem mi van a végén:D
süti beállítások módosítása