Bezár a Docler (is)...

2010.09.20. 20:31

Bazze!

Felmentem megnézni a Docler-es profilomat, erre meg mit kaptam?!

 

Bazze, pedig nagyon sokan megnézték ott is a videókat, amiket én és Wangood felraktunk! Először a videoplayer, most meg ez!

De elvégre miért is sírunk, ha van egy copyright szerződésekkel megpakolt youtube-unk?!

Félek, hogy egy újabb "harmadik helynek" kell utána néznem...
[Ajánlom a blip.tv nevű oldalt-Wan]

De hogy ne csak rossz hírt adjak, felrakom a Blaz Blue teljes opening-jének a sountrack-ét.

További szép "napot"!

  

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr252310846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dante.s 2010.09.21. 15:50:18

a büdösrohadásba!én is doclerre töltöttem föl mindent ezután meg pocok(nem jut semmi az eszembe...)

bbbarniii 2010.09.22. 15:33:29

Most akartam Docler-re is csatlakozni, erre megszűnik? Szopás...

silly3200[Spyrofan] 2010.09.26. 20:11:28

2 Nappal a születésnapom elött zárják be furcsa.Nem tudom mért kell mindig mindent bezárni lehet direkt szüntetik meg magukat hogy a ShitTube uralkodhasson

2010.09.27. 17:30:25

@Silly3200: nekem is 2 nappal előtte
süti beállítások módosítása