Sziasztok. Igazat megvallva elvárásokkal ültem le a Boruto elé. Az előző mozifilm alapján, itt is kellemes csalódást vártam. Ám ahelyett egy vödör moslékot kaptam a pofámba. Ám mindenki más agyon dicsérte. De most jön a hideg zuhany. Ha nem lenne benne Naruto és az ismert karakterek , akkor ezt az animét úgy lehúznák, mint a Hidan No Aria-t.

maxresdefault_1_1.jpg

De mi is a baj vele? Hát nem a zenékkel, amik ismét remekül sikerültek. Nem is a főbb karakterekkel, mert azok jól öregedtek külsőre. Főképp Hinata, aki 30-as éveit taposva lazán mondhatjuk rá, hogy MILF. Minden mással már annál több bajom volt.

A látványvilág ocsmány. Ezt már a stúdiótól elvárható volt, csak nem a The Last után, ahol mutattak némi fejlődést. A történet: Vicc az egész. Lényegében a Ninja világ fejlődik technológia szintjén, béke uralkodik és Naruto a Hokage. Ám Naruto teljesen szarik a családjára, amit persze a fia Boruto nem néz jó szemmel. És eközben  Kaguya utódjai be akarják fejezni azt a feladatot, amit Kaguya nem tudott. Csavarok nincsenek benne és a vége fele annyira felpörögnek az akciók, hogy egyszerűen nem értjük mi történik. Jah és a csunin vizsgán Boruto csal, mert apjához képest akarata az nincs. És igen, elérkeztem a probléma első részéhez. Jellemek. Semmi egyedi jellemvonás nincs benne. Boruto tiszta apja, Himawari, Narutoék lánya meg tiszta anyja. Sarada meg apjára, Sasukéra hasonlít. A többi gyerek meg vagy az apjára vagy az anyjára ütött. A harcok meg egyszerűen röhejesek. Öt perc alatt lezavarják a legtöbbet. Az utolsó csata pedig ugyan kellően hosszú, de izgalmasnak egyáltalán nem mondható

 26233.jpg

De most jön számomra a Boruto igazi koporsószöge, ami egyben számomra biztosíték kiverés volt. Naruto önmaga. Ezzel együtt egy kis spoiler veszély is lesz (Szóltam előre.).

Azt persze levágtam, hogy Naruto a kezdetben nem jó minta apa, és azt vártam volna, hogy szépen lassan (akárcsak a Lastban) lesessen a tantusz, hogy a család is fontosabb. Bocsánat a szóért, de LÓFASZT SE CSINÁL! Mikor Boruto a képébe mondja, hogy jó lenne a saját lánya szülinapjára elmenne, látszólag megteszi. Ám egy jól időzített pillanatban Naruto eltűnik a szemük előtt, mert csak egy klónt küldött az ünnepségre. Ezen a ponton egyetértettem Borutóval, hogy ezzel húzta ki a gyufát. Ekkor valamiért az író nem adott hidegzuhanyt Narutora, hogy lássa már a hibáját. De nem, még mélyebbre süllyed. Utána már csak e-mail-ben ír Borutonak. És képes még a saját fiát a chunnin vizsgáról kitiltani. De ez meg van bocsájtva, mert a végén együtt harcol a fiával. Röviden: Naruto a VILÁG LEGROHADÉKABB APJA a Shonen Jump történetében.

 A képről már csak Naruto hiányzik. 4752168-5282678663-heroi.png

Végeredményben számomra érthetetlen, hogy a francba kaszált többet, mint az összes többi mozija együttesen. Semmitmondó történet, nevetséges harcok és a karakterek átlag alatti inteligenciája bőven tesz arról, hogy élvezhetetlen legyen.

Értékelés: 3/10. Nagyon rossz és csak a Hardcore Naruto fanoknak ajánlott.

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr3711933929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Inzon 2016.11.06. 12:00:55

Figyi, évek óta tudjuk, hogy Naruto egy sz@r anime. Oké, elismerem, hogy amikor még képviselt valódi értéket és minőséget, akkor rám is nagy hatással volt.

DE BASSZUS, ÉVEKEN ÁT CSAK EGY RAKÁST SZ@RT KAPUNK!!!

Akkor meg minek nézed még mindig?

Ragnafan1992 2016.11.06. 12:19:04

@Inzon: Ahogy írtam. A The Last nagyon kellemes meglepetést okozott. De igazából kár volt megnéznem, mert csak újra visszasüppedtek a gagyi színvonalra. Mellesleg nem nézem a Shippudent annak a tükrében, hogy a stúdió miket művel vele. A játékok természetesen jobbak az animénél (amit tudtam beszereztem pc-re és emulátorokra is).

Inzon 2016.11.06. 12:35:46

@Ragnafan1992: Én a Lastig nem jutottam el. A mangát az 597-603. rész között hagytam abba. Akkor már eleve csak 10/7-es volt nálam (legnagyobb jóindulattal), utána már csak havonta olvastam. Egyre gagyibb lett, mivel ki$hi még mélyebbre süllyedt.
Az anmimét pedig még korábban valahol az első háborús filler évadnál. A 4 Kage debütálásra még kíváncsi voltam. Hát nem egy rakás f*s volt? Utána összesen 3 részt láttam az elmúlt 4 évben.

A játékok egyszerűen ne érdekelnek. Szerintem fölösleges lenyúlások, de ez csak az én véleményem.

Kaguya 2016.11.06. 23:04:43

Értékelés 3/10 ez most komoly? Nálam 90% és imdb meg 8 fölött van.
Annyira, de annyira egyértelmű,hogy színtisztán szívből gyűlölitek az egész naruto világot. A top 10 lista,ami a legrosszabb folytatásokról meg legrosszabb animékről szól IGAZSÁGTALAN.
Hol van Dragon Ball GT a listából? Vagy a Super na az sem semmi?
Egyértelmű,hogy ti nagy DB fanok vagytok és nem tetszik,hogy a naruto nem a ti generációra van tervezve.
Így már világos,hogy mért nincs a listán a DB GT.
Az új generáció páratlan, de mért?
Mert nem követte el azt a hibát,amit a DB elkövetett,hogy ne legyen harmat gyenge meg végül semmilyen Boruto meg Sarada.Igen az új generációban már nem ők naruto meg saszuke lesznek a megmentők hanem a gyerekek.Boruto manga 1-4 fejeze mindent elmond,hogy később teljesen eltűnnek a színről a régiek.
De a DB mi történt ehelyett? Goku meghal többször, de újjáéled utána megint meghal és így tovább. A fia Gohan a Cell arcban jelentős szerepe volt, hogy legyőzzék még a buu arcban is ott voltak a kölykök, de most nézzük a hivatalos Z folytatást a Supert. Na ott csak Goku és Vegita mindenki más harmat gyenge jelentéktelen.Na a másik a bleachről is lehetne kritizálni, de főleg a legvégén értelmetlen lezáratlan szálak vannak. A narutóban szép kerek történetet kaptunk és számtalan kiegészítés van a mangán kívül.
A boruto filmről ez egy bevezető volt és ezért nem jogos így előre leírni, hogy Boruto tiszta apja pont az ELLENTÉTE!!!
A látvány a harcok nem ocsmány a filmek közül itt vannak a legjobb harcok.
Az összes kritika a narutóról sugárzik az,hogy mennyire utáljátok a művet.
Én nem vagyok igazi naruto fan nem nevezném annak magamat.Egyszerűen ez a kedvencem, de elismerem van néhány hibája.

Ragnafan1992 2016.11.07. 00:06:36

@Kaguya: Na hadd homályosítsalak fel, mert minden szavadból csak úgy árad a fangörlizmus. Én szeretem a Naruto szériát. A régi kívülről vágom és a Shippudent is a fillerek komolyabb áradatáig megvolt. Nagyszerű széria, de a stúdió folyton kibaszik a szériával. Én már csak a játékokból ismerem a sztorit meg a wikipédiából. De ez a Boruto igazi nagy köpedék, amit ki lehet köpni és ezt a folytonos kihagyott ziccerek miatt mondom. Ami meg a DB szériát illeti...rászívtál, mert a Supert nem nézem és nem is érdekel egy fanok álltal kierőszakolt folytatást. U.I.: Ha továbbra se hiszel nekem, akkor olvasd el a The Last kritikát.

veterán33 2016.11.07. 22:01:03

@Kaguya: Nos a GT már meg kapta ami járt. animemangapalota.blog.hu/2012/05/29/kritika_by_xx18rolandxx_dragon_ball_gt
Bár szerintem ha a gt-t felülmulja a super akkor már megérte megcsinálni. Mert azt hogy kiírtjuk a szereplők 99%-át a végén szerintem.Legalábbis ez a szerény véleményem.

Qtya von Disznósajt 2016.11.26. 21:30:13

@Kaguya: Ja, DB generáció, meg nem tudják elviselni a Naruto-t.

Én a Naruto-t nézve nőttem fel és egészen a Shitpuuden kezdetéig nagyon élveztem a sorozatot, aztán vesztett abból, amit annó megismertem és végül dobtam a fenébe, mert már egyáltalán nem tudott lekötni. Innentől lovagoltam át a komolyabb művekre és tessék, egy Naruto-n nevelkedett, egykori fan ki meri mondani, hogy a végére az egész rohadtul ellaposodott és érződik, hogy már csak a pénz miatt csinálnak mindent, mert az egész világon veszik ezt a vackot, mint lajtoskurvák a metanfetamint.

Egyébként idáig érzem, hogy a Boruto maga is csak egy újabb lehúzás, hogy minimális erőbefektetéssel tudják újra mozgásba lendíteni a szériát. Új karaktereket nagyon nem is kell alkotni, ugyanis a kölyköknek elég, ha az egyik, esetleg mindkét szülő külső és belső tulajdonságait vegyítik és kész is van, dobozolt szar eladó. Sokaknak meg az sem tűnik fel, hogy egyébként echte ugyanaz az egész, csak kicsit felpimpelték a látványvilágot és beszereztek pár új szinkronhangot.

#NarutoisCallofduty
süti beállítások módosítása