Doug Walker (a. k. a. Nostalgia Critic) egyik első és talán legjobb bemutatója, mely mai napig képes síróröhögésre késztetni. Jó szórakozást! :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr804328158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2012.03.20. 16:10:52

Nem tudok sokat angolul, de a 80%-át megértettem. :)
Mikor az a szomorú rész volt és Doug beszélt Pikachu-hoz, hogy ne tegye és begyorsultak az ütései akkor a földön fetrengtem a röhögéstől. A vége Batman-nel meg király volt.
Felvidította egy kicsit a napomat. :D

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2012.03.20. 19:39:16

Sírjál Szimba, hát nem szereted apádat??

thermo-nukleáris csatacickany 2012.03.20. 20:08:51

Aranyos. Jól áll neki ez a kicsit cinikus stílus

bbbarniii 2012.03.21. 08:42:11

Örülök, hogy nektek is tetszik. Habár régóta rendszeresen követem a munkásságát, és tiszta szívemből rajongok a pasasért, mégiscsak kíváncsi voltam a Ti véleményetekre is. Ezek szerint Nektek is tetszett, aminek nagyon örülök. :-)

U. i.: Még sokszor fogtok vele a blogon találkozni... :-)

Kagamin (törölt) 2012.04.05. 15:25:17

Legyetek szívesek csináljatok valamit a videóval, mert automatikusan elindul nálam teljes hangerőn, szóval így nekem elég kellemetlen feljönni a blogotokra, előre is köszi!

bbbarniii 2012.04.06. 09:25:47

@Kagamin: Orvosoltam a problémát. :)
süti beállítások módosítása