Szegasztok!

MEMBER elkészítette a Highschool Of The Dead "zenei kritika klipjét", melyben sok dologban egyetértettem.

Számomra csalódás volt a Highschool Of The Dead, de mivel ismerem a mangát, ezért nem tudok haragudni az anime készítőire, mivel sajnos nagy igazság, hogy egy rossz mangából már csak közepes animú lehet. Ezért örülök, hogy az animésok legalább szép látványt és szép zenéket készítettek.

Jó szórakozást!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr892462462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dante.s 2010.11.21. 11:24:22

HÁT TÉGED MÚTOLNI KÉNE(de nagyon,fél órás süketséget okoztál)
ha a "fanservice" helyet akció lenne jobb lenne(de így is jó) a 2 főhős "cerelmi vivódásán" meg nem kell kijakadni(én arra nem is figyeltem)
azt hittem legalább Bézbózütőt mondol majd...

viktor900 · http://hunh.exp.hu/ 2010.11.21. 17:21:48

rossz mangábol csak közepes anime lehet?:P

Elfen Lied a példa hogy, rosszból lehet a legjobbak közé tartozó animu
Még mindig bennem van az extázis abból pedig már majd féléve hogy láttam:)

Dragonman 2010.12.02. 03:18:16

@viktor900: Annyira volt jó az EL, hogy Japánban simán megbukott, csak nyugaton hyolják fel ennyire. Erről ennyit.

Highschool Of The Dead-ben meg semmi "extra" nincs. Sok nagy csöcs, egy kis hentelés meg pár logikai baromság (most nem a baseballütős részre gondolok).
Agylazításnak elmegy és szerintem nézhető is.
süti beállítások módosítása