Hidan No Aria Bemutató

2014.04.12. 07:46

Szegasztok!

Kisebb kihagyás után ismét itt vagyok egy anime bemutató videóval, melyben a Hidan No Aria nevű szörnyről fogom elmondani véleményemet.

Hogy őszinte legyek, nem csodálom, hogy még azok is lehordták, akik amúgy oda vannak a Rie Kugimiya féle sípoló hangú tsundere-loli-kért, mert ami itt van, az fúúúúúúú.... Ha azért alkották meg eme trágyát, hogy gonoszkodásból megnézessük valakivel és jót röhögjünk a reakcióin, akkor viszont elérték a céljukat!

Ja, és egy sztárvendég is megfog majd jelenni! ;)

Jó szórakozást! ;)

 

 

 Azért raktam ki mindkettőt, hogy:

1.Akinek a másik megosztó jobban bejön, akkor azon nézze. ;)

2.Ha a f*cktube megint letiltaná copyright miatt. ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr96022042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Palacsintaxx · http://raven01988.wordpress.com/ 2014.04.12. 09:30:25

Néztem a bemutatód és feltűnt az elején egy kép. Ahol éppen a Date a Live nál említi meg , hogy emlékeztek régen milyen jó történetei voltak az animéknek mint a Date A live ? :D ezen hátast dobtam :D Az egyik leg**** anime amit láttam, egyébként most jön a 2. évada :D Ez most irónia akart lenni ? :D Megjegyzem a pedofil író a gore féthissel, talán ott is megjegyezhető lenne :D ,de amúgy a kritika tetszett, jókat mosolyogtam rajta :D
süti beállítások módosítása