Generációk szerinti lista

2013.08.19. 11:51

Sziasztok!

Épp fent bóklásztam az Animeaddictson ahol is egy érdekes lista került kiposztolásra.


A Weekly Shounen Jump 3 kategóriára osztva listázta a korosztályok szerinti legnépszerűbb mangákat,a korosztályokat pedig gyümölcsök nevével jelezte.

Íme a listák:

Banán generáció: 50 év felettiek

  • 10. The Circuit Wolf
  • 09. Cat’s Eye
  • 08. Play Ball
  • 07. Mazinger Z
  • 06. Dr. Slump
  • 05. Otoko Ippiki Gaki Daisho
  • 04. Samurai Giants
  • 03. Kochira Katsushika – ku Kameari-Koen Mae Hashutsujo
  • 02. Dokonjou Gaeru
  • 01. Harenchi Gakuen


Kiwi generáció: 30-49 évesek

  • 10. Yu Yu Hakusho
  • 09. Capricious Orange Road
  • 08. Jojo’s Bizaare Adventure
  • 07. High School! Kimengumi
  • 06. Captain Tsubasa
  • 05. City Hunter
  • 04. Fist of the North Star
  • 03. Slam Dunk
  • 02. Kinnikuman
  • 01. Dragon Ball


Mangó generáció: 30 év alattiak

  • 10. Prince of Tennis
  • 09. Kuroko no Basket
  • 08. Gintama
  • 07. Yu-Gi-Oh!
  • 06. Hikaru no Go
  • 05. Bleach
  • 04. Toriko
  • 03. Naruto
  • 02. Hunter X Hunter
  • 01. One Piece

A 30-as lista egyáltalán nem okoz meglepetést habár csodálom hogy nem a Naruto van az első helyen hanem a One Piece illetve a Hunter x Hunter is előkelő helyen vannak habár ezek minőségi munkák amik toronymagasan vezetik a listát meg azért jó látni hogy kiwi listán ott a Kinnikuman és a Dragon Ball is meg azért a Yuu Yuu Hakusho is befért még habár nem értem mért csak a 10. A Banán listából meg csak a Dr. Slump és a Mazinger Z ismerősek nekem márcsak azért is mert a Slump-ot is Toriyama Akira csinálta illetve a Mazinger Z  is Nagai Go nevéhez fűződik.

SZIASZTOK!

 

[Mangekyo022 véleménye:

"Jó, hogy csak a shonen jump általi címekről van szó, mert néztem is, hogy sehol egy Naoki Urasawa! XD

Viccet félretéve, a "banán kategórián" nem csodálkozok, ahogyan a "mangó kategórián" sem, kivéve, hogy a Naruto benne van az első három helyen, miközben a Kuroko No Basuke és a Prince Of Tennis a legvégén! :I Nem értem, mit esznek a 30 év alatti japánok rajta, vagy nekik már ennyire elkorcsosult az ízlésük?

Véleményem szerint a "kiwi kategória" a legnormálisabb, hiszen ott valóban a legjobb Shonen Jump minőségi címei vannak: Fist Of The North Star, Dragon Ball, City Hunter, Yu Yu Hakusho, Jo Jo's Bizarre Adventure és aminek külön örülök, hogy szemmel láthatóan még vannak, akik emlékeznek az ősneverending shonen-re, a Kinnikuman-ra! :)

Szóval igen, a kiwi kategória a legelfogadhatóbb, kár hogy csak a Shonen Jump által kiadott mangák szerepelhettek."]

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr355466771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Palacsintaxx · http://raven01988.wordpress.com/ 2013.08.20. 10:35:54

Ez lista valamiért full AA szagú:) vagy esetleg itt jelent meg előbb?
raven01988.wordpress.com/

xxroland23 2013.08.20. 13:53:28

@Palacsintaxx:

Az AA-ról másoltam be szóval lehet azért AA szagú :)

Palacsintaxx · http://raven01988.wordpress.com/ 2013.08.20. 15:16:56

akkor azért bűzlött ennyire :P hehe, na jó gonosz voltam. A listát elnézve egyébként minden korosztály kedvencei között van olyan amit én is szerettem. Bár azt nem értem ,hogy külföldön a korosztályt miért gyümölcsökhöz kell párosítani, és ez miért számít olyan nagy dolognak. Na mind1.

xxroland23 2013.08.20. 16:10:04

@Palacsintaxx:

Állítólag ez egy japán dolog bár én se értem ne aggódj :)

Palacsintaxx · http://raven01988.wordpress.com/ 2013.08.20. 17:36:06

@xxroland23: lehet, hogy csak szeretnének gyümölcsöt enni ?:P Én személy szerint kialakítottam egy saját jelölést a japánok számára.
Ugye azért nálunk is szokás. Oviban neked is volt jeled tuti :P
Tehát 50 év felettieknek egy viagrát használtam volna jelölésül
30-49:korosztálynak japán öl párnát, ami a szánalmasság jelképe lehetne, egyes férfiaknál akik ilyet vesznek/női ölet utánoz le a magányos férfiaknak/
30 év alattiaknak meg hmm egy japán anime figurás párnát, amit legtöbben kint szexre használnak :D Szerintem ez jobban jellemezhetné a kint élő shounen jump korosztályokat.

viktor900 · http://hunh.exp.hu/ 2013.08.20. 22:57:51

kb 5x annyi One Piece mangát vesznek Japánba mint Narutot :D
a One Piece sztem még 10 évig a trónon lesz :D szal kb addig amíg futni fog

Palacsintaxx · http://raven01988.wordpress.com/ 2013.08.21. 18:15:24

@viktor900: szerintem ez nem csoda, a one piece minőségben is jobb mint a naruto. Hmm hát a trón kérdése kérdéses,attól függ, hogy a mangaka megtartja e az eddigi színvonalat a mangáiban. Bár biztos már zsigerből ontja. Hálás témát és világot teremtett, könnyű történeteket ide kitalálni,viszont én úgy érzem hogy gyakran elhúzza a sztoryt és 10 rész múlva is egy helyben állunk még csak :)

viktor900 · http://hunh.exp.hu/ 2013.08.21. 18:47:46

@Palacsintaxx: szerintem OP-t húzza minél tovább :D túl jó ahhoz hogy azt mondjam ne húzza :D (fillerek más tészták, az nem kell, úgyse nézi meg senki) Dragon Ball az sokkal rosszabb úgy tudom :) ott tökölnek
süti beállítások módosítása