Ezt a videót MEMBER csinálta erről a borzasztóan logikátlan és értelmetlen animéről - melyet sajnos én is láttam, szal teljesen megtudom érteni őt.

Jó szórakozást!

 

 

Hasonlóan nyilatkozik Kayama Anime Blogja is:

"Fura szerzet ez a sorozat, mivel egészen a végéig vacilláltam rajta, hogy érdemes-e nézni. Jelentem, a befejezéssel végre dűlőre jutottam: NEM!!!!
Naná, hogy minden régi lakos farkasember a városban (én megmondtam előre) és ezzel el is van intézve a dolog. Ez az anime egyértelműen a “szemét” kategóriába tartozik, béna a történet, béna a karakterdizájn (tisztelet a nagyon kevés kivételnek) és egyáltalán úgy szar az egész ahogy van. Sajnos a thrillerekre jellemző hangulatkeltés (valszeg a zene miatt, ami még egész tűrhető) hajlamos azt sugallni, hogy itt majd mennyi izgalomban lesz részünk, de a vége – ha valaki nagyon beleélte magát – óriási csalódás lehet. Én is beleestem a csapdába és az eredeti tervekkel ellentétben végignéztem ezt a rémséget, de kár volt. Valami olyasmi lehet ez, mint a közelmúltban egy csomagküldő balhéja a processzorgyártóval és az ügyfelekkel: szép Intel dobozban sima vasdarabokat postáztak. Hát ez is valami olyasmi. 11eyes fíling ezerrel."

Értékelés:

2 alá, alá

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr942089103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása