Sziasztok!

Hát eljött ez is, itt az ideje, hogy lezárjuk a 8.évadot ezzel a videóval amiben talán minden idők egyik legrosszabb játékaniméjét hoztam el nektek de lesz szó benne egy másik nagy kedvencről is.

Plusz némi információ a videó a végén a jövőbeli terveimről. Jó nyarat mindenkinek!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr6514886222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hunterbey 2019.06.09. 23:53:18

Vagyis ennek az animének a teljes ellentéte a Prince of Tennis, ahol 178 rész alatt alig foglalkozik 10 karakterrel. Jó, ott is előfordul, hogy mindent kommentálnak és van pár idegörlő fankarakter, de sokkal összeszedettebb alkotás, mint amilyen ez tűnik.

Szerintem úgy haragszol erre a rebootra, mint én a Teen Wolf 4.évadára, ahol majdnem mindent elcsesztek. De valamiért ez az évad nem nagyon kapott leértékelést, pedig még a legvégén lévő ripacs vadásznő is érdekesebb volt, mint a két főgonosz.

xx18Rolandxx 2019.06.10. 09:00:14

@Hunterbey:

Nem is az , hogy haragszom rá hanem inkább csalódott vagyok főleg a borzalmas G éra után ahol minden 2. booster csomagban a főszereplő klánja volt olyan lapokkal amiket az ember önként gyújtana fel a picsába mert OP az összes míg a mellékszereplők klánjai jó ha 3 csomagonként kaptak valamilyen új lapot (köztük az is amivel én játszom).

A reboot-nál ott volt a lehetőség, hogy kijavítsák a sorozat eddigi hibáit de ehelyett csak egyre jobban lapátolják a lóba a szart amit az meg vissza is fosik a néző képébe. Amúgy érdekes de a legtöbb hozzászólás külföldi VG fórumokon is erről szól, sokan már csak a játék miatt nézik semmi másért illetve az új Standard mechanika se jön be sokaknak. Én továbbra is szeretem a játékot de az anime részről részre lesz egyre szarabb de gondolom ezt is addig fogják tolni mint a Yugioh-t vagyis addig amíg veszik a kártyákat.
süti beállítások módosítása