Sziasztok!

Úgylátszik hogy a múltkori kérdésem Memberhez az új intrója kapcsán valóban megihlette őt ezért hát most nem bemutatóval hanem egy különkiadással jelentkezett hogy eloszlassa a kételyeket.

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr283243612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Death/Mortis 2011.09.21. 19:23:07

Nocsak, nocsak. Érdekes videó volt, bár ezekkel sokan tisztában voltunk már, valóban. Emlékszem, a Paranoia Agent-öt anno angolul, majd a te magyar feliratoddal láttam. :D
Satoshi Kon szerintem meg a Biblia fogalmazójának reinkarnációja lehetett. Kevés ember tudott majd' minden műfajhoz nézhetőt hozzátenni,de ő megtette s sosem keserű szájízzel.

Az Elfen Lied-et pedig én is a Pokolba kívánom, bár tankönyvi esetnek megtenné a "Hogyan kell sz*rt, mégis népszerűt készíteni" tábla alá az anime-k Nagy Könyvébe.
Emlékszem, a megnézése után annyira ideges voltam, hogy valahol 1-et adtam rá, pedig megfogadtam ,hogy egy pontra és tíz pontra sem értékelek soha, semmit.

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2011.09.22. 20:09:56

@Death/Mortis: Örülök neki, ha nyitott könyv voltam. :D
Hmmm, akkor Kon inkább Nitzsché-hez hasonlít, nem? :) Előbb emlékeztet a Zarathustrára, mint az Újszövetségre a stílusa.

Jajh, szerintem a "sz*r és népszerű" nem ilyen szűk kategória. Egyszerűen kell pár hirdetődroid, és a legnagyobb kakit is több tucatnyian nézik végig.
süti beállítások módosítása