Szegasztok!

Ma kivételesen nem kritikát rakok fel, hanem egy újságot fogok bemutatni! Úgy döntöttem, hogy bizonyos újságokról fogok írni ilyen kisebb bemutatókat az aktuális számaikból, hogy ezzel is erősítsem a magyar anime/manga tábort. Konkrétan leírom hogy mik voltak benne, saját véleményemet bizonyos cikkekhez és persze egy pár scan-et az újságokból.

Mai főfogásunk pedig nem más, mint az Anime Stars 21-ik száma!

(U.I.: Bocsi, hogy nem vágtam le a scan háttereket, legközelebb nem lesz ilyen!).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A júniusi Anime Stars egyből egy 1 hónapos szünet bejelentésével kezdet - szerintem megérdemlik -, s a kezdés után már is bele kezdtek az animék és mangák bemutatására.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Terítékre került a Soul Eater kritika, mely egy szép 8-at kapot a 10-ből, és szerintem ez korrekt is volt. Mint most is nagyon jó kritikákat olvashattam tőlük, de sajnos bele kellett kötnöm 3 anime kritikájukba, mivel szerintem sem a Lucky Star, sem pedig a K-On nem érdemel 9 pontot, max 8-at (jó, tény én nem láttam sem a Lucky Star-t, sem a K-On-t, de amiket hallottam róluk, azok alapján a 10-es skálán max 6-7 pont).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Továbbá ezúttal a Sushi névre hallgató japán csemege készítéséről írtak, melyet a japán és kínai konyha szerelmesei 100%, hogy megtanulják - mondjuk én maradok az olasz és a magyar konyháknál (Paprikás Krumpli és Marha Pörkölt 4EVER!!).

Emellett írtak még a Sakuracon-ról is (amire sajnos nem tudtam elmenni), és állítólag a Soul Eater és a Bleach volt a nyerő (he, mondtam én, hogy Tite Kubo tud valamit, csak sík hülye kihasználni).

Az e havi számban belekerült a Final Fantasy XIII (13) játék bemutatása és tesztje is (mert ugye nem hiába a FF13 címlap), mely egy 7 pontot kapott a 10-ből (én csak a 5, 7, 8, 10 és 10-2 játékokkal játszottam, szal itt sem tudok mit mondani).

A tesztek és cikkek mellé adtak egy gyönöyrű Final Fantasy XIII-as posztert is, mely bitang jól néz ki (mondjuk nálam a garázs falára kerül minden poszter hely hiány miatt, de még így is cool poszter).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Így a végére szerintem ez egy nagyon jó szám lett, és az újság írói megérdemlik azt az egy hónapos pihit. Azt mondom olvassátok el, mert megéri!

Mangekyo022.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr782086736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása