Sziasztok!

Most hétvégén került megrendezésre a Veszprémi Japán Napok a Pannon egyetemen. Sikeülrt rá mindkét nap elmennem és ha szabad ezt mondanom nagyon jól éreztem magam mindkét nap.

Mivel  nincs kedvem most részletesen írni róla ezért pár fényképből csináltam egy kis videót bemutatásképp.

Akik nem jöttek el sajnálhatják mert tényleg nagyon jó volt. Azt azért elmondanám hogy Vasárnap volt egy animés bemutató is ahol azért terepen éreztem magam és sok mindenhez hozzá tudtam volna szólni.

Ja az Utolsó képen Én,Geriolah7 és Alex vagyunk láthatóak illetve egy újonnan szerzett barát Angelina is.

Sziasztok!

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr634550369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása