Sziasztok!

Mint ahogyan ígértem ime annak a 10 animének a listája amiket a mai napig nagyon szeretek és amiket akár egész nap képes vagyok bámulni! Na akkor vágjunk bele!

10.Helyezett-Elfen Lied

 

Igazából a mai napig nem tudom az okát hogy miért szeretem ezt az animét holott minden 2.animéstől azt hallom hogy mennyire rossz meg brutális.

Bár nagyon affelé hajlok hogy egyszerüen csak tetszik minden különösebb ok nélkül.Az Elfen Lied sztem egy nagy adag társadalomkritikát is tartalmaz hiszen bemutatja hogy az emberek hogy bánnak azokkal akik csak egy kicsit is különböznek tőlük.

 

 

 

 

 

 

 

 

9.Helyezett-Midori Days

 

 

Nagyon groteszk ugyanakkor egy nagyon vidám,kellemes és szórakoztató anime viszont az egyetlen bajom vele hogy rövid.

Ha rajtam mulnn én még folytattam volna de ki tudja hogy lesz-e folytatása......

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.Helyezett-Katekyo Hitman Reborn

 

Igaz nem láttam végig viszont amiket láttam azok meggyőztek arról hogy ez egy kiváló maffiaanime!

Aki akárcsak egy kicsit is szereti a gengszter vagy a maffia filmeket annak erősen ajánlott hogy megnézzen belőle néhány részt! Bár akinek sok szabadideje van az egybe ledarálhatja a több mint 200 részt.

 

 

 

 

 

 

 

7.Helyezett-Jigoku Shoujo-Pokoli Lány

 

Sztem a kritikámban már mindent elmondtam erről az animéról mindent amit csak lehetett.

Enma Ai és társainak horror-thriller kalandjai jó szórakozást nyujt mindenkinek aki szereti az ilyen témájú animéket!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.Helyezett-Chrno Crusade

 

A Menny és a Pokol harcának tökéletes bemutatása,a Gonzo studió baromi szép látványával és rajzolásával illetve a történet igencsak fordulatos elemeivel.

Aki még nem látta az mindenképp potolja be hiszen tényleg egy nagyon jó animéról van szó!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.Helyezett-Rosario To Vampire

 

A Történet szerint egy Tsukune nevű srác tévedésből egy szörnyiskolába kerül ahol eleinte kényelmetlenül érzi magát mint egyedüli ember,ám nemsokára megismerkedik Mokával,Mizoréval,Kurumoval és Yukarival.

Sztem tovább nem is kell ecsetelnem hiszen Mangekyo már készitett róla egy hatrászes elemzést!

UI:Nana Mizuki nagyon tehetséges énekesnő és seiyuu.

 

 

4.Helyezett-FMA Brotherhood

 

 

 

Bár az 1.évad se semmi a Brotehrhood sztem messzire lekörözi. Állítólag hűen követi mangát,de mivel nem olvastam ezért nem tudhatom biztosan.

De az biztos hogy jóval csavarosabb,feszültebb és cselekményekben gazdagabb mint az 1.FMA.

 

 

 

 

 

 

 

 

3.Helyezett-Ghost Hunt

 

 A Ghost Hunt egy kevésbé ismert anime itthon viszont mindenképp érdemes időt szánni rá. A Történet szerint megalakul egy szelleműző társaság amely minden egyes epizódban más szellemek felderitésével és elűzésével foglalkozik.

A Történet némiképp hasonlít a Bújj Bújj Szellem sztorijához viszont kijelentem hogy az ehez képest semmi.A Ghost Hunt inkább a Discovery Channel szellemes dokumentumfilmjeihez hasonlít,de épp ezért éri meg átnyálazni mind a 25 részt mivel nagyon misztikus az egész anime.

 

 

 

 

 

2.Helyezett:Crayon Shin Chan

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Véleményem Szerint 2000 epizód nem kis teljesitmény pláne egy olyan animétól amely nem szól másról mint egy 5 kisfiuról aki szókimondásával,túlzott hölgyimádatával és merészségével idegileg kicsinilja a szüleit és környezetét. Ehez jön még a nagyon minimalista rajzolás is ami vélemény szerint csak mégjobban megdobja az animét.

És akkor el is érkeztünk a dobogó legfelsöbb fokára ahol némiképp gondba voltam ugyanis egyszerüen nem tudtam dönteni két anime között.Aztán rájöttem hogy ebből bizony holtverseny lesz mivel mindkettőt egyformán nagyon szeretem.Hölgyeim és Uraim és egyéb léynek ime holtversenyben a két 1.helyezett.....

1.Helyezettek:D.Gray-Man és Sailor Moon

 

 A D.Gray-Man véleményem szerint a valaha készitett legjobb fantasy anime amely egyenlő mértékben adagolja be a fantasy-t és a valóságot is.

Katsura Hoshino animéja némikép hajaz az Inuyashára hiszen itt is egy nagyerejű kristály szilánkjait kell meg keresni és akik birtokolják ezeket a szilánkokat azok különös képességekre tesznek szert.

A Főhős szerethető,a rajzolás nagyon szép, az 1,2, illetve a 3. Opening eszméletlenül jó.

 

 

 

 

 

 

Azért is szerepel az első helyen mivel ez nálam egy alapanime,mondhatni ugyis hogy ezzel az animével kezdődött nálam minden.

Emlékszem éles viták folytak az osztályban hogy ez vagy a Dragon Ball Jobb-e. Én ezt jobbnak tartottam bár akkor még nem tudtam hogy ez alapjaiban fogja mgváltoztatni az érdeklődési körömet.

Szerintem nincs olyan ember a világon aki nem látott belőle néhány részt.

 

 

 

 

 

 

 

Hát ez lenne az én kis 10-es kedvenc listám. Remélem tetszett nektek,SZIASZTOK!

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr132626607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Peter1989 · http://peter1989.wordpress.com/ 2011.02.02. 19:35:45

Elfen Lied -> Komolykodás helyett inkább csináltak volna akkor egy hárem Hentait belőle, ahol Kouta jól partyba vágja az összes lolit, a három Diclonius meg multi handjobban részesít 1-1 zászlóaljnyi kommandóst. =)

Katekyo Hitman Reborn -> A cím alapján valami értelmesebbre számítottam, kemény 2 részig bírtam.

Chrno Crusade -> Ha démonirtó keresztény ügynököt akarok látni, felteszem a Painkillert. Amúgy nem lett volna rossz ez se, de kérem, olyan karakterekkel komolykodni mint Aion és Rosette? Na ne röhögtessük már ki egymást. =D

Rosario To Vampire -> Az egyetlen jó pont benne Mizore. Maga az anime már más tészta, tipikus átlag hárem, az unalmas fajtából.

Sailor Moon -> Sokáig very best volt nálam is a DB után, még oldalt is nyitottam neki. Mára eluntam, nem kicsit, és beláttam hogy a DB jobb. =)

Manton Jager · http://dangerdays-zone.blogspot.com/ 2011.03.08. 12:55:03

Hol a Death Note és a Kuroshitsui?... Azt én nagyon hiányolom:D

xx18Rolandxx 2011.03.10. 10:18:17

@Zarthossa: A Kuroshitsuji azért nincs benn mert annak ellenére hogy jó, nincs benne a Top 10-be. A Death Note azért mert az L halála utáni részeket már istentelenül rossznak tartom amiket csak időhúzás miatt raktak bele! Igazából az is csak épphogy lecsúszott a listámról!

Manton Jager · http://dangerdays-zone.blogspot.com/ 2011.03.11. 09:52:25

Értem...
A Kuroshitsuji nálam sem lenne azért első:P
Ne vedd kukacoskodásnak, de miért nem tetszik a DN második fele? Csomó embertől hallottam már ezt, és mindig L-re "kenik", meg az "új szereplőkre"... Pedig ez sokkal pörgősebb és összetettebb kis tíz rész. És ha kicsit sikerül elvonatkoztatni az "L-utánzat" sztereotípiától, és nem hasonlítgatásokkal élve megnézni az újakat (hiszen L-t sem hasonlítgatjuk senkihez, ugyebár...), akkor kierül, hogy önmagukban is nagyon is kidolgozott és önálló karakterek azok...
Szerintem sokal jobb a második fele, mint az első, annak ellenére, hoyg először én is utáltam. Mint kiderült, azért, mert nem értettem, ráadásul én is L bűvkörében éltem..:P
(Bocs, ha nem ezt nem itt kellett volna ecsetelnem:P Csak tényleg érdekel)
süti beállítások módosítása