Szegasztok!

Bocsi a késésért, de sajnos a youtube nem engedte fel a nyereményjátékról szóló videómat, és akkor azt később rakom, hogy ne várakoztassalak titeket tovább!

Hölgyeim és Uraim, elindult az Anime Manga Palota Blog legelső nyereményjátéka!

 


 

 

Sokáig gondolkoztunk Wangood-al és a többiekkel, hogy mi legyen a legelső nyereményjátékunk feladata, és végül úgy határoztunk, hogy valami olyan legyen, amiben mindenki egyenlő esélyekkel tud indulni.

Így hát az Anime Manga Palota blog legelső nyereményjátékának a feladata nem más, mint egy AMV videó elkészítése.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A nyereményjátékon bárki indulhat (kivéve ugye én, Wangood, Barnileonidasz és xx18Rolandxx), és bármilyen animével indulhat, csupán 5 szabály van:

1.Szerepeljen az elején vagy a végén az AMV készítőjének a neve.

2.Csak 1 animéból lehet AMV-t készíteni.

3.Szerepeljen az anime neve is a készítő nevénél, amiből készült az AMV.

4.Az AMV maga az animéról szóljon, nem pedig csak 1 karakterről vagy egy "couple"-ről.

5.Az AMV minimum 2 perces legyen. Amúgy bármilyen hosszú lehet (akár 5-6 perces is).

Bármilyen programmal készíthettek AMV-t és bármilyen zenét felrakhattok rá, és bármelyik videómagosztóra feltehetitek az AMV-t (tehát akkár Indavideó-ra és más videómegosztóra is, nem csak Youtube-ra).

Az AMV-ket én, Wangood, Barnileonidasz és xx18Rolandxx fogjuk értékelni 4 szempont alapján:

1.Látvány = Képminőség + effektek használata.

2.Tartalom = Mennyi infót ad az AMV az animéről.

3.Zene = No comment.

4.Hangulat = No comment.

Mind a négy szempont 0-tól 5 csillagot kaphat, és ezt átlagoljuk.

Pl: Látvány - Mangekyo022 4, Wangood 3, Barnileonidasz 5, xx18Rolandxx 3 = 15 : 4 ~ 4 csillag.

Értelem szerűen aki a legtöbb csillagot kapja kapja tőlünk, azok nyernek. Remélem nem volt bonyolult a rendszer.

Amint megcsináltátok az AMV-ket, küldjetek nekem, Wangood-nak, Barnileonidasz-nak vagy xx18Rolandxx-nek egy levelet a youtube-on (ott Mangekyo0221-ként vagyok), vagy pedig a fent található email címünkre küldjétek. Érdemes nekem elküldeni, mert én naponta többször is megnézem a leveleimet. A levélben küldjétek el továbbá a neveteket és a lakcímeteket is, hogy eltudjuk küldeni a nyereményeket a nyerteseknek.

Érdemes indulni a nyereményjátékon, mert rengeteg fantasztikus nyereményünk van:

III.Helyezés = 2 db Óriás poszter (Élni/Death Note Film, Wonderful Days/Death Note Anime).

  

II.Helyezés = 3 db Shonen Jump magazin (angol nyelvű)(a harmadik nem fért fel).

  

I.Helyezés = 2db 100% originált (soha nem voltak kibontva), Limitált Kiadású anime film DVD (Wonderful Days Rendezői és Mozi Változat + Ninja Scroll Fémdobozos 2 Lemezes kiadás - NAGYON RITKA!!!! - ).(A fenti a sajátom, hogy lássátok mi van benne)

  

Természetesen az első három helyezett cserélhetnek egymással.

Illetve van egy "külön nyereményjáték", mely nyereménye titkos, de itt a feladat, melyet nekem kell elküldeni email-ben:

1.Honnan van a "Szegasztok" köszönésem?

2.Ki vezete "azt", ahonnan ered a "köszönésem"?

3.Aki vezete, az hol dolgozott 1997 és 2008 között és mi volt a munkája?

4.Jelenleg hol dolgozik és mi a munkája?

Hát ez lenne a nyereményjáték. Itt van a nyereményjáték "videó-formátumban".

 

REMÉLEM SOKAN INDULTOK!

SOK SZERENCSÉT, S SZEGASZTOK!

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr982542299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tamfarkasthegreatelord 2010.12.27. 17:31:17

Én indulok, de nem szeretnék a postáért fizetni, csak azért csinálom, hogy elnyerjem a tiszteletet mester.

Anime Man 2010.12.27. 17:40:44

Én is indulok. Már ha sikerül egyáltalán egy ütőképes AMV-t összehoznom. Amúgy bocs, hogy csak így hirtelen írtam hisz nem ismertek. De egy idő után már jobban megismerjük majd egymást.

Tamfarkasthegreatelord 2010.12.27. 19:07:48

Persze én ismerem őket, mivel ők a legjobbak ebben a témában. FuckTube-n is nézem őket.

Anime Man 2010.12.28. 13:14:44

Én is ismerem őket e videóik alapján.

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2010.12.28. 16:44:50

Ha munkanélküli lennék januárban (sajnos megadatott rá az esély), akkor nevezek. Mondjuk a pályázat termékének időbeli hossza diszkriminatív a hardcore/grindcore crust fanokkal szemben, és előnytelenül pozitívan különbözteti meg a doom metálosokat és a tuccereket. :D

Mangekyo22 2010.12.28. 16:56:56

@Member: Miért, hiszen minimum 2 percnek kell lennie, és igaziból nem a hossz számít, hanem ami benne van.

Remélem nevezni fogsz "MEMBER mester", mert kíváncsiak vagyunk hogy milyen király AMV-t tudnál készíteni. ;)

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2010.12.28. 17:05:30

Csak majomkodtam, a grind számok java 25 másodperc és nem is kell belőle több. :) Pl. www.myspace.com/jackpunk

[picsa mode]Reméled, hogy nevezni fogok és nem lesz munkám? :'([/picsa mode] :D
Azt anime tudom, hogy mi lenne, csak a videóvágóm elég defektes, más meg nem fut ezen a gépen. :D

Anime Man 2010.12.28. 17:11:44

Szerintem egy defektes videóvágó nem gátolhat meg egy nagyszerű videó készítőt egy párperces AMV elkészítésében. Elvégre már számtalan remekművet készítettél.

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2010.12.28. 20:04:14

Azért egy videókritikában feleannyi vágás és effekt sincsen, mint egy (jó) AMV-ben. :) De persze megpróbálom, ahogyan remélem sokan mások is. EXTRÉM AMV-ket akarok. :D

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2010.12.28. 22:34:26

Na, most grappeltem le az ideális zenét Napsterről, mert hivatalosan még nem is jelent meg az EP. :)

DeidaraHUN · http://lgrentertainment2.blog.hu/ 2010.12.30. 10:33:21

hát nem is tudom :/ fiatal vagyok én ehez

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2011.01.06. 10:15:55

Nem is tudtam, hogy törölték a te accountodat is! :(
Köszöntelek a klubban! :)

Asszem én is nevezek, van egy elég beteg ötletem, bár azt nem tudom, hogy megfelel-e, de majd meglátjuk.

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2011.01.06. 10:20:59

Ja, és ha nem bánjátok, kiteszem a Baaad Movies-ra is a nyereményjáték linkjét!

Mangekyo22 2011.01.06. 10:55:36

@BlackSheep89: Szívesen, s köszi, hogy kirakod a Baaad Movies-ra is a nyereményjáték linkjét!

A Youtube pedig bekaphatja. Ha nem lennenének ott emberek, akik néznék a videóimat, akkor nem is mentem volna vissza!

bebybá 2011.01.06. 18:10:35

Meddig lehet elküldeni a videót?:)

Mangekyo22 2011.01.06. 19:31:27

@bebybá: Január 27-ig lehet, de ha nem jönne be valami oknál fogva minimum négy vidi, akkor még egy héttel meghosszabbítjuk. ;)
süti beállítások módosítása