Délután visszamentem a régiség kereskedés elé. Szívem a torkomban dobogott. Milyen technikát taníthat az öreg, amihez ekkora próba kellet. Kajálás közben utána néztem a technikának a szakirodalomban, de sehol semmi. Ennyire elfeledett lenne? Felesleges agyalnom rajta, inkább bementem.

Odabent Urahara várta, hogy üljek le. Mikor ezt megtettem, máris belefogott a mondandójába.
- Tudtad, hogy az emberi testben 708 akupunktúrás pont van? Nos, eme technika ezen pontokra mért csapását helyezi előtérbe….
- Már elnézést, de úgy tudtam, hogy harcművészetet tanulunk és nem kínai gyógyászatot. - vágtam közbe.
- Épp azt akarom elmondani, csak hagyjad, hogy végigmondjam!- Kiáltott rám Urahara, majd nagy levegővétellel folytatta. – A Hokuto Shinken, durvább fordításban a Göncölszekér Isteni ökle egy ősrégi technika, aminek a kifejlesztése generációk kemény munkájának végeredménye. A stílus lényege, hogy az emberi testben található akupunktúrális pontokra mérjünk csapásokat, ezzel befolyásolva ellenfelünk cselekvéseit. Bénítás, gyengítés, mozgáskorlátozás, vagy akár az ellenfél megölése.
Ez most komoly?! Olyan technikát ad a kezembe, amivel ölni is lehet? Ennek teljesen elment a józan esze. Már majdnem le akartam szedni a fejét, mikor folytatta.
- Mielőtt bármibe is belekezdenénk, meg kell esküdnöd, hogy a technikát arra fogod használni, hogy embereket védesz meg vele és nem fogsz megölni senkit! Nem akarom úgy átadni a technikát, hogy utána ész nélkül ölsz. Ha ezt nem teszed meg, akkor nincs miről beszélnünk.
- Még szép, hogy megesküdök, hogy nem ölésre használom! Hős leszek, nem gyilkos! Nézzen a szemembe, ha nem hiszi el!- mondtam neki kiakadva, részben a feltételezés miatt, részben arra gondolva, hogy kioltom valaki életét.
- Nem kell a szemedbe néznem. A hangodból kimondom, hogy igazat beszélsz. Akkor kezdjünk is neki.

Felállt és kivett egy maszkot, aminek csak arcrésze volt. Mit akarhat vele? Farsang és con kicsit messze van.
- Amit meg kell tanulnod először, hogy kell tökéletesen lélegezni. Feltétlen fontos egy valami miatt. De szavak helyett megmutatom.
Urahara mély levegőt vett és ekkor éreztem meg, hogy a testében valami megváltozott. Mintha megfiatalodott volna és újfent izmok feszülnek ott, ahol kellettek, mielőtt az öregség elvette volna tőle. És nem állt meg itt. Rohamtempóban rohant a bokszzsák felé és egy akkorát ütött belé, hogy az lendülettől kis híján leszakadt. Tátva maradt a szám és magamban egy aztakurvát lenyomtam.
- Reverse Dragon Breath, másnéven a fordított sárkánylélegzés. Ez lényegében kikapcsolja az agyad azon funkcióját, ami gátolja izmaid 100%-os működését. Ha másképpen fogalmazhatok: Olyan ez a technika, mint amikor felkapcsolod a villanyt. És ez még csak a jéghegy csúcsa. Bármilyen sebesülés begyógyul szinte azonnal és a méregre is immunis leszel.
- Csak egy kérdésem lenne, Sensei!- Most először hívtam mesteremnek. – Ha ez a technika ennyire kemény, akkor….
- Miért nem tanítom meg sok embernek, akik nem születtek Quirkkel?- fejezte be a kérdésem. – Ez voltaképpen egyszerű. mégis komplikált. Vannak olyanok, akik rosszra használnák ezt a képességet és elhiheted, hogy ha jól megtanulja egy rossz szándékú ember, akkor már veszélyt jelenthet az emberiségre. Másik oka meg még ennél is nyilvánvalóbb. A technika helytelen használata ahhoz is vezethet, hogy a használó meghal, még rosszabb esetben családtagjait, barátait ölheti meg. Nem ok nélkül csak egy örököst keresek.
Értettem a válaszát. Miközben vettem fel a maszkot, azon gondolkodtam, hogy ha ennyire kemény lenne ez a harcstílus, akkor engem is maga alá gyűr? Hiszen egy harcstílust sem ismerek! A maszkot felvéve éreztem, hogy nem poénból mondta a tökéletes lélegzést. Ha nem megfelelő tempóban lélegzek, akkor alig enged levegőhöz jutni. Urahara megkezdte a tanítást az alapvető beállásokkal és ütésekkel. Látszik, hogy a Hokuto Shin Ken a Kung Fu alapjaira építkezik.

Egy újabb hét telt el, de ezzel a nyamvadt maszkkal rendre megszívtam. Az esetek javarészében kiestem a ritmusból és fulladoztam. Ehhez még az sem segített, hogy az nehezített ruhát is viselnem kellet. Szerencsére a suliban, evéskor és fogmosáskor legalább levehettem ezt a szart. Az alapok mentek ugyan, de minden egyes nap felért egy újabb tanulnivalóval. A bemelegítésben is többet csináltam a kelleténél, ami egyszer ájuláshoz vezetett. Igen, néha képes vagyok túl nagyot elvárni magamtól, mint amennyit tudok. Folyton a saját határaimat feszegetem. És erre kombinálva még egy vaskos lexikon is hozzám vágott, amelynek a tartalma az emberi testfelépítésről szól. Mindennek tetejébe Bakugo zaklatásai tovább folytatódtak, amit ismételt bunyók követték. A napok haladásával egyre jobban felvettem vele a tempót, ám győzelmem esetén azonnal előhúzta a Quirkjét, hogy robbantson a képembe. Fene egye meg! Erre még nem tudok mit reagálni.

Elég gyorsan ugrom az időt? De miért fárasszalak újabb felesleges információval, nemde? Látod! Két nap volt a beiratkozó vizsgákig. Mostmár a harc egyre jobban ment. Ehhez hozzásegített, hogy néhány héttel ezelőtt a mester ellen harcolhattam minden egyes nap. Kora ellenére fürge és iszonyat erőseket volt képes rám vágni. És nem hazudott a meridián pontokról, abban biztos lehettem. Gyakran egy-egy ütése során percekig a földön maradtam. Viszont, megtanultam a tökéletes légzést, de ebbe még bele kell jobban rázódnom, mert hosszútávon nem tudom fenntartani azt az állapotot. Egy újabb harc után ismét a földre kerültem.
- Fenébe!- kiáltottam fel és a maszkot is letéptem magamról. – Miért nem tudok rendesen védekezni?
- Mert folyton a támadásokra összpontosítasz, és nem védekezel!- mondta Urahara.- Olyannak kell lenned, mint a víz!
- Hogy érti? Folyékony legyek, Sensei?- kérdeztem
- Ne hülyéskedj, mert mindjárt jobban lekeverek egy sallert! Figyelj! Ha egy pohárba vizet öntünk, akkor pohár víz lesz belőle. Ha vödörbe öntöd a vizet, akkor vödör víz lesz. Érted már?
- Azt jelenti, hogy alkalmazkodjak az ellenfélhez? Értem már!
Nem kellet választ adnia, mert már a bólintása bőven elég volt. Felálltam és ismét beálltam az alapállásba. Ám az öreg mást forgatott a fejében.
- Ennyi volt számodra a mai nap. Holnapután lesz a beiratkozás. Inkább pihenj és gyűjts erőt. a U.A.V. Akadémia vizsgáján áll vagy bukik minden, amit tíz hét alatt megtanultál. Nem vesztest nevelek! Szóval, le az edzőruhát és a maszkot és pihend ki magad!
Szó nélkül levettem magamról a ruhát és visszaraktam a helyére. Meghajoltam Urahara előtt és visszavéve az utcai ruhámat távoztam.

Magamban féltem a vizsgáktól ugyan, de úgy éreztem egyben, hogy készen álltam testileg a feladathoz. Nem feledtem el a fogadást, amit All Mighttal kötöttem. Amiatt is a holnapután lesz a vízválasztó az életemben.

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr7614633512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása