Üdv, internetlakók! Ragnafan ismét jelentkezik, hogy elhozza nektek az öt kedvenc erőszakmentes játékát.
(Ezt mindenképpen ki akartam próbálni.) L.Mole számomra örök kedvenc youtube blogger fog maradni. Előadási stílusa, humora és bemutatott játékai és témái annyira jók, hogy sokadjára nézve is szórakoztató fog maradni. Az egyik kedvenc listám tőle az erőszakmentes videójátékok. És úgy határoztam a mai nap, hogy én is megosztom a kedvenc erőszakmentes játékaimat.

Ám tisztázzunk néhány dolgot! Tény, hogy a játékok 99%-ban előbukkan az erőszak hol gyermeteg, hol igencsak brutális formája, a megmaradt 1% bőven belefér az erőszakmentes kategóriába. Nem lesznek olyan játékok a listába, amiket L.Mole már felsorolt. Nem majmolok mást. Akkor, vágjunk bele!

5. Ballance

 ballance_coverart.png

Ez egy 2004-ben PC-re megjelent logikai játék, ahol a a célba jutás a lényeg. Itt nem kell erőszakot és erőt alkalmazni, pusztán a józan eszünket és némi fizikát. Unalmasnak hangzik? És itt jön a csavar: Egész jó játék. Tény, hogy 12 pályás és az utolsó két pálya igazán szívatós, de ezzel legyen a legkevesebb baj. Ajánlom azoknak, akik szeretik az agyukat használni pár órára.

4. Poker Night at the Invertory 2.

 header_2.jpg

Tegyük fel, hogy egy jó kis pókermeccshez van kedved, de senki nem ér rá és nem akarsz a netes megoldással szüttyögni. Erre nyújt megoldást ez a játék, ahol az ellenfeleid nem mások, mint ismert játék és sorozat karakterek. Írtam róla kritikát. Azonfelül mást nem nagyon tudok hozzáfűzni. 

3. Parappa the rapper.

_e_vwu_mm_kgrhquokniez6trdnskbnp4uunpdg_1.jpg

Ha ritmus játékokról van szó, a Parappa számomra a legjobb választás. Persze, a Just Dance a népszerű ritmus játék, de nem fogom kiröhögtetni magam a nem létező tánctudásommal! Oppá! Elkalandoztam kicsit! A lényeg: A játék nagyon pörgős, főképp a harmadik pályától kezdve, ahonnét én már csak nehezen tudtam haladni. De a látvány, a rap számok és az egekig feltornázott hangulata megvett engem kilóra. 

2. Need for Speed Undergroud 2.
need_for_speed_underground_2.jpg

Tartozok egy vallomással: Ide a Most Wantedot (2005) akartam berakni, de abban van erőszak (sajnos.). Viszont, ha NFS játékokról van szó, akkor ez a kettő játék maradt meg a számomra. Vissza a második helyezethez! Remek irányítás, mai napig is szép látvány, állati jó zenék. Tény, hogy el van nyújtva a távolság és semmi értelme nincs bejárni a terepet néhány eldugott műhely kivételével és a Jackson Heights kitalálójának járna egy jó izmos tockos! Viszont, ezenfelül minden más tökéletes szórakozást fog nyújtani.

1. Undertale.
header_1_1.jpg

És most kezdődik az a rész, hogy: Ez baromság! Abban ölni lehet! Erre az a válaszom: Tény, hogy lehet ölni, de a játék ezért kegyetlen büntetést ad! Spoiler azok számára, akik nem ismerik! A játék a legrosszabb befejezést adja, amiért lemészárolsz mindenkit ész nélkül! És attól a Ponttól kezdve a legjobb befejezést teljes mértékben bebuktad! Ott ugyanis szépen gerincen rúg a játék és emlékeztet arra, hogy hiába akarnál te bármit változtatni, már késő! Spoiler vége! Mi mondható el a játékról, ha erőszakmentesen állsz hozzá? Nagyszerű történetet, ami kicsit lassú, de megéri várni. Remek karaktereket, nagyszerű zenét és olyan hangulatos atmoszférát és világot, ami számomra például örökre beégette magát az emlékeimben. 

Ennyi lett volna mára a toplistám. Aki nem ért velem egyet és tudja normálisan kommentelni, azokat nyugodtan írjanak! Akik meg nem, azok meg várjanak a következő kritikámmal, ugyanis nem mást hozok el nektek, mint 2018 legrosszabb animéjét a tavaszi szezonból, aminek a neve: Sputen No Ken: Re Genesis. (Nem lövöm le a poént!)

Szegasztok.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr614155939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.