Sziasztok!

Nos íme a legújabb videó, amiben a már előző videóban is említett Watamote című animét mutatom be nektek!

Jó Szórakozást!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr525864758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

viktor900 · http://hunh.exp.hu/ 2014.03.16. 18:05:52

én is nagyon imádtam, ugyanaz a véleményem :P

Serious 2014.03.19. 15:12:56

ez rohadt nagy anime:D elég beteg:D de jó volt nézni, már én is láttam:)
az op eleje lepett meg igazán milyen agyzápult xd

2015.05.03. 14:11:57

Egyetértek, jó kis anime. Bár szerintem azért több, mint szórakoztató cucc. Vannak neki mélyrétegei:

www.boszorkanyvadasz.blogspot.hu/2015/05/verfertozes-magany-emberi-nyomorusag.html
süti beállítások módosítása