2 Éve a Palotában

2012.09.09. 11:29

Sziasztok!

Hát igen eljött ez nap is,nem is gondoltam volna hogy megérem de ma büszkén kijelenthetem:

MA VAN PONTOSAN 2 ÉVE HOGY AZ ANIME MANGA PALOTA BLOGNÁL VAGYOK!


Komolyan nem hittem volna megérem. Ezalatt a 2 év nagyon sokat fejlődtem még jól emlékszem a legelső kritikámra amit próbaképpen írtam a Chrno Crused-ról ami így most visszanézve tényleg nagyon gány volt de első próbálkozásnak nem volt rossz. Mondjuk Wangood utána "megfenyegetett" hogy többet ilyt meg ne lásson :D

Mostanra elmondhatom hogy egész jó kritikákat szoktam írni,kaptam hideget-meleget hogy egy közkedvelt sorozat nekem nem tetszett de hát istenem ez van. Nagyszerű érzés olyan emberekkel dolgozni mint Mangekyo,Wangood Leó és persze MrTimbol ,igérem a közeljövőben megpróbálok még jobb kritikákat írni és persze a hamarosan kezdödő Anime Bemutatók 3. Évadába is besegítek 1-2 videóval.

Ja és hogy ezalkalomból kedveskedjek nektek elárulok néhányat a közeljövőbeli kritikáim alanyaiból:

-To Aru Majutsu No Index 1-2

-Aono Exorcist

-Canaan

- Shakugan No Shana

-Mahou Shoujo Madoka Magica

- Onegai Twins!

- Dog Days

Ezek biztos bemutatásra kerülnek általam vagy írás vagy pedig vidi formájában.

És köszönöm hogy elolvassátok az írásaimat ígérem még többel fogok jönni addig is SZIASZTOK!


tumblr_m7c319ebX71rbvny8o1_400.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr434764220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Velvet98 2012.09.09. 16:47:14

Gratula ahhoz a 2 évhez! :3

Komolyan, írni fogsz a Madokáról? :D Kíváncsian várom, hogy milyen lesz a véleményed róla! :D
süti beállítások módosítása