Sziasztok!

Member mester véééresen jó videót hozott össze nekünk ezalkalommal amiben a Blood-c ről fog részletesebben beszámolót tartani.

Mivel én már írtam róla ezért sejtettem hogy Member mester másképp fog a sorozathoz állni mint én. De elég a szócséplésből hiszen ő Drakulatrollsága már türelmetlen és véremet veszi ha tovább pofázok helyette.

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr514569688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2012.06.08. 11:49:21

"Mint a macskabusz a Totoro-ban!" Bazz te nem vagy normális! :D

mykola · http://megosztanam.blog.hu/ 2012.06.10. 18:01:05

Kösz, most már nem nézem meg ezt az animét! :D
Valahogy a Basilisk jut eszembe róla, ott is csak halnak az emberek és a legtöbb halálának nincs értelme.
Bár elég furcsa volt, hogy a szinkront fikáztad, holott a videódból áradó hang felér egy foghúzással.

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2012.06.10. 20:09:16

@mykola: És még nem hallottál, amikor a teljes levél affektszert beszedem.
Szinkron terén emlékeim szerint csak a kóruseffektel volt bajom, mibe telt volna csak normálisan két embernek felmondani a dumát?

mykola · http://megosztanam.blog.hu/ 2012.06.11. 00:34:10

@Member: Gondolom két szinkronszinészt fizetni drágább mint egyet és nem hinném, hogy csak ezért megérné, én el tudom nézni az ilyen apróbb dologkat.

HegeRoberto 2012.06.17. 12:25:05

A Hellsing gyenge? Természetesen a TV-s szar feldolgozás amit csak kedvcsinálónak csináltak, azt sértő az alapanyagra nézve. De a manga és az OVA szerintem remek munka.

Near93 2015.08.01. 14:19:14

Nem tudom, nekem tetszett, bár a vége tényleg olyan összecsapott. A befejező filmet még nem láttam, de valahogy nekem hiányzott a magyarázatok részletes kidolgozása. Ötletes csavar volt, csak a kivitelezése rossz.

SPOILER
Maga az, hogy az egész csak egy kísérlet, még érdekes is volt, és az is, hogy Saya teljes hazugságban élt, de a japánokra jellemző túlzás itt is jelen van, ami leginkább abban nyilvánul meg hogy egy egész szigetnyi embert képesek voltak lefizetni, hogy eljátsszák az adott szerepüket. Azért ezt szerintem nem kellett volna. A Végén a zúzás meg... hát igen azt már tényleg nem lehetett komolyan venni a Nyúl szörnyekkel... pedig a készítők kreatívak voltak a brutalitásban végig, viszont itt már nem volt jó ötletük. Úgy néz ki az iskolás mészárlásnál kifogytak az ötletekből, mert az például nagyon ütős lett, főleg amiatt, mert felrúgtak minden animés szabályt, és a szörny mindenféle hezitálás nélkül kinyírt mindenkit, Saya pedig nem, tudott rajtuk segíteni.
süti beállítások módosítása