Sziasztok!

Gondoltam én is készítek egy 10-es listát,amelyben a 10 kedvenc Anime filmemet szeretném bemutatni nektek.

10.helyezett: Pompoko-A Tanukik Birodalma

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nem kérdéses hogy A Ghibli Studio csinálja a legjobb animefilmeket,ez alól ez sem kivétel és meg kell hagyni fura alapötletű és fura szereplői vannak az animének, egy pici fanservice is van benne,de mégis szórakoztató! Bátran ajánlom.

9.helyezett: Totoro-A Varázserdő titka

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Elsőre ugyan gyerekesnek látszik ez a film de egyáltalán nem az! Könnyed kikapcsolásra pont alkalmas mondjuk egy nehéz vizsgaidőszak után!

8.helyezett: A Vadon Hercegnője

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ghibli,Hayao Miyazaki! Sztem többet nem is kell elmondani róla hogy tudjuk hogy ez egy nagyon jó film! Bár itt se a legjobb a szinkron de ennél az animénél szerintem nem is az,hanem a történet a legjobb! Nemsokára be fogom mutatni majd akkor bővebben beszélek róla!

7.helyezett: Vampire Hunter D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jó történet, az animevilág egyik legütösebb főhőse, szép rajzolás,társadalomkritika. Ez mind a Vampire Hunter D amely minden animefannak kötelező legalább egyszer megnéznie és sajnálom hogy nem került be az 1000 film amit látnod kell mielött meghalsz könyvbe!

6.helyezett:Perfect Blue

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Satoshi Kon(R.I.P) 1998-ban készült mesterműve igazi csemege azoknak akik szeretik a kissé thriller beütésű animéket. Ráadásul ha hozzávesszük hogy a Madhouse is segédkezett benne akkor még nagyobb élménybe lesz részünk!

5.helyezett:Szentjánosbogarak Sirja

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A 2.Világháborús történet 2 árváról akik megpróbálnak túlélni! Ennyi az alaptörténet és mégis nagyon jól meg lett csinálva,nincs túldrámázva,eszméletlenül hangulatos és a legjobb felvezetéssel rendelkező anime! Sajnos a szinkron nagyon gáz lett,emiatt nem került fel a dobogóra!

4.helyezett: Ninja Scroll

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Valós képet ad az igazi ninják életéről és (hála istennek) nem dobálnak benne Rasenganokat meg Chidorikat viszont helyettük ütős szereplőket és néhol már horrorfilmbe illő jeleneteket kapunk+ hatásos harcokat. Narutó mehet a süllyesztőbe!

3.helyezett: Barefoot Gen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Véleményem szerint a valaha elkészitett legvalóságosabb anime amely szájbarágás nélkül mutatja be a Hiroshimai bombázás előzményeit,pillanatát,utóhatását egy eszméletlenül jó endinggel lezárva!

2.helyezett: Akira

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Katsuhiro Otomo méltán híressé vált mangájának animeváltozatában egyik cselekmény éri a másikat egy lehetséges jövőben ahol motoros bandák és szekták irányitják az embereket. Az Akira az animefilmek közt is egy mestermunka ugyanis rendelkezik mindennel ami kell egy klasszikus animefilmhez.

És hát elérkeztünk az első helyezetthez amin be kell valljam nagyon sokat gondolkodtam hogy ez vagy az Akira legyen-e az első ám mégis ez mellet döntöttem majd meglátjátok miért! Hölgyei és uraim az 1.helyezett........

1.helyezett: Chihiro Szellemországban

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nem tudom pontosan hogy mi alapján döntöttem el,talán az elképesztően jó sztori,a párhuzamos cselekmények vagy az eszméletlenül szép látvány vagy esetleg a gyönyörű hangulat miatt de az biztos hogy ez egy  olyan animefilm ami anno megérdemelten nyerte el a Berlini filmfesztivál 1.helyét illetve Miyazaki mesternek is meghozta az Oscar díjat! Számomra ez a legkedvesebb animefilm amit valaha is készíttek! Ráadásul csak Japánban többet hozott mint anno a Titanic! Ez azért már valami!

Ennyi lettem volna SZIASZTOK!

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr472425609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

viktor900 · http://hunh.exp.hu/ 2010.11.05. 17:41:09

Chihiro-t most néztem meg nemrég, télleg édes volt x) Most Perfect Blue lesz a kövi film amit megnézek.

AlexM1983D 2010.11.06. 13:42:00

Van egy pár amit nem láttam, ugyan akkor az első helyezettel volt dolgom, nekem nem igazán jött be. Én inkább a Barefoot-ot raktam volna oda.

Egyébként meglepett, hogy a 10.-eket nem Mosómedvék Birodalmának nevezeték.

MagyarZizzi (törölt) 2010.11.08. 10:23:00

Jó kis lista volt, a nagyrészével egyetértek (a kisrészével csak azért nem, mert azokat még nem láttam). Nekem a Barefoot Gen volt olyan élmény, hogy a valaha látott legjobb animének kiáltottam ki, de azóta sem mertem újra megnézni. Miyazaki meg egyszerűen zsenális, nekem személy szerint a Vándorló palota a kedvencem tőle.
süti beállítások módosítása