Ragnafan Top 10 kedvenc animéje.
2017.01.05. 16:10
Sziasztok! Mivel tavaly bemutattam a kedvenc játékaimat, időszerűnek láttam a kedvenc animéimet is megmutatni. De nem pazarlom tovább a szót, kezdjük hát!
- Beyond The World’s
Hatalmas meglepetés volt számomra, annyi biztos. Szép látvány, remek humor és akciójelenetek tömkelege. Viszont azért foglal el alacsonyabb helyet, mert nagyon gyorsan váltottak hangulatot és emiatt ki tudták zökkenteni az embert a tempóból.
9: Kaleido Star
Ugyan, ez az anime inkább a lányoknak lett készítve, érthető módon nemegypár érzelmesebb lelket képes volt a végignézésre sarkallni. Itt igazi karakterfejlődést kap az ember, jó sztorit és az akrobatikus mutatványok látványosságát. Szerintem kötelező azoknak, akik az anime szó alatt nemcsak értelmetlen tömegmészárlást és csöcsöket akarnak látni.
8: Chi’s Sweet Home és New Adress
Egy igazán szerethető alkotás. Aranyos látványvilág, humor és maga Chi a kiscica. Ennél több nem kell. Természetesen a 2016-tól kezdődő folytatást is nézem, ami eddig hozza a széria színvonalát.
7: Devil May Cry.
Dante kalandjai a harmadik játék után 12 részben folytatódnak. Főhősünk itt is laza, jó beszólásokat durrogtat el és páratlan harci tudása van. Sajnos ez csak a játék promója lehet max, de az is a jobb fajtából. Bocsi, de a rebbotos Dante nagyon unszimpatikus a sok b+-től.
6: Dead Space: Bukás
Ez az anime megpróbálta azt, amit a legtöbb adaptáció nem tudott, vagy nem mert megtenni: próbált kilépni a promóciós munka alól. A sztori előzménye az első résznek (Az Ishimura legénységének a pusztulása) és kitünő munkát végeztek. A brutalitás csúcsra van pörgetve, az akciójelenetekkel együtt.
5: Dragon Ball Z
A kezdet kezdete. Szerintem minden korombeli ismeri. Nem ejtek több szót róla, mert felesleges.
4: Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan
Beteg anime, annyi holtbiztos. De nagyon humoros és szórakoztató. Nem egy epizódnál szakadtam a röhögéstől. Holtversenyben van a Panty and Stockingal.
3: Death Parade
Mit kell elmondani erről a remekműről nekem? Röviden: Érzelmi hullámvasút, amiről nincs leszállás. Zseniális munka, le a kalappal a Madhouse előtt.
2: Slayers NEXT
Erről sem tudok semmi újat mondani. Kultklasszikus minden animerajongó számára.
Néhány említésre méltó anime: Naruto (nem a Shittuden, hanem a sima.), Appleseed (AZT A CGI GRAFIKÁT!!), Ghost Int The Shell (Zseniális munka.), Tiger Mask W (folyamatban a végignézése. Eddig tetszik.)
1: Boruto, The Movie.
HAHAHAHAHA. Akik tényleg azt hitték, hogy ezt komolyan gondolom, azok ráb***tak, mint vak kovács a f****ra. Max hulladék lista első helyén szerepelhetne. De lássuk az igazi első helyezettet.
1: Parasyte: The Maxim.
Ékes példa arra, hogyha jó anime ötlethez a múltba kell néznünk. A Madhouse megtette, és sikerrel. A sztori az elejétől a végéig odaszegez a képernyő elé, a harcjelenetek látványosak és Migi figurája a legkiválóbb antihősöket is lekörözi.
Ennyi lett volna a listám. Szasztok.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Utolsó kommentek