Sziasztok!

A mai napon végre kijött pár rövidke trailer a jövőre mozikba kerülő Ghost in the Shell amerikai élőszereplős filmhez. Igaz sokat még egyik sem mutat mivel ezek csak amolyan kedvcsinálók mint amilyenekkel például az Amerikai Horror Sztori-t szokták reklámozni de speciel szerintem nagyon hangulatosak lettek.

 

 

 

 

 

 

De most tényleg ezek a trailerek nagyon hangulatosak és szerencsére még nem is lövik le az egészet ( az majd a full trailer lesz ) és én még mindig nem vagyok ellene Scarlett Johansonnak. Mert azt érdemes leszögezni, hogy ő egy jó színésznő. Fekete Özvegy-ként ugyan küzdenie kell a skatulyával de például elég csak megnézni az Elveszett Jelentés illetve a Match Point-ban nyújtott alakítását és máris leesik a dolog és hát nem szabad elfelejteni, hogy milyen hidegrázós hangot adott Ká-nak a Dzsungel Könyvében.

 

Plusz egy kis fanfect tény de szerepel még a filmben Takeshi Kitano is. TAKESHI KITANO!!!!!  De én csak egy valamire vagyok kíváncsi a filmmel kapcsolatban: Hogy az intro-t amit az anime elején láthatunk azt megcsinálják-e Scarlettel? Mert az a jelenet már-már animetörténelmi jelentőséggel bír és nagyon megadná az alaphangulatot a filmnek persze nem várom el, hogy egy az egybe lemásolják az animét DE LEGALÁBB EZ A JELENET LEGYEN BENNE BASSZUS!!!

 

És ti várjátok a filmet vagy még mindig ellene vagytok? Én személy szerint nagyon várom már mert nagyon meghozta a kedvemet ez a pár trailer. A premier egyébként 2017. Március 31-ére van kitűzve.

Sziasztok!

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr8311736639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása