Szegasztok!

No, végre elindult az 5--ik Anime Bemutatók évadja, amelyben elsőként a Zero No Tsukaima animékről (ZNT, ZNT Futatsuki No Kishi, ZNT Princesses No Rondo és ZNT F) fogom elmondani véleményemet, melyben sajnos még így sem tudtam elmondani mindent.

Igen, megint egy "Rie Kugumiya animét fikázok", s már felkészültem a Tsundere-loli fanok támadásaira, de ha ez valamennyire enyhít a helyzeten, akkor elmondom: a Zero No Tsukaima talán a legvállalhatóbb az összes Rie féle Tsundere--moe-loli animék közül (még ha az utolsó évad egy rakás barnamaci volt is).

Sajnos a 2-3 hónapos szünet otthagyta a nyomát (értsd, van egy pár baki), de remélem, hogymég így is élvezhető lett.

Jó szórakozást! ;)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr97639260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mykola · http://megosztanam.blog.hu/ 2015.07.28. 00:53:03

Szóval, hogy itt volt valami ellenség is? :D
Én láttam az első három évadot és csak annyi rémlik, hogy a csávó nem képes egy bugyiban matatni, neki mind kell. Talán azért néztem meg mert ez volt az első ilyen kifejezetten ecchi anime amit láttam vagy valami ahhoz hasonló.
süti beállítások módosítása