Digimon Adventures Tri.

2015.05.06. 17:43

Szegasztok!

Régi hír, de most már 1000%-ra biztos, hogy az ötletekből és minőségből kifogyott Toei Animation a Dragon Ball és a Sailor Moon után most az eredeti Digimon Adventures sorozatot veszik elő újra a szekrényük mélyéből s erőszakolják meg a nyílt utcán.

Elnézést a kifejezésért és trágáságért, de lassan elegem van a Toei múltba hányásaitól! Annyira kellett nekünk Dragon Ball Super, Dragon Ball Resurrection Of F(anservice) és az új Sailor Moon, mint Télapónak hajnövesztő!

No de a lényegre, kaptunk egy új - s bevallom elég szép zenével megdobott, de látványilag gusztustalan Moe animációval megspékelt - trailer-t, amiben az legelső Digimon széria főhőseit látjuk..... tinédzserenként.... ami azért gáz, mert már a Digimon Adventures 2-ben is tinik voltak..... ami még gázabb, hogy szemmel láthatóan elfelejtették a Digimon Adventures 2 főhőseit is (Davis, Ken, Yolei és Cody)....

S mi gázabb még ennél azon kívül, hogy az ok a 2001-ben lezárt törénet "folytatására" - annak ellenére, hogy az utolsó Digimon Adventures 2 részben mindenkinek láthattuk a jövőjét mint felnőttek szóval semmi újat nem rakhatnak bele amivel szembe mennének az utolsó rész jövőbe mutatásával - az úgy nevezett "15-ik évforduló"?

..... hogy ez egy HAT RÉSZES MOZI SZÉRIA LESZ, MINT A GYŰRŰK URA ÉS EGYÉB PÉNZ LENYÚLOS FOLYTATÁSOS FILMEK!

Hogy ez a rajngók lehúzása vagy sem, döntse el mindenki, mindenesetre érdekes, hogy eredetileg tv sorozat lett volna, most viszont mozi széria lesz!

Amúgy az első film a hatból 2015 november 21-én jön a japán mozikban.

 

 A karakterek..... esküszöm, ha akarták se tudták volna ennél moe-szerűebbre készíteni őket! Ha nem írták volna ki a neveket, fel sem ismertem volna őket! A főhőst is egyedül csak a szemüveg miatt ismertem meg!

Szóval igen, én rohadtul nem várom, főleg, hogy visszahozzák a gyengére sikerült "Super Ultimate Fúziós Mega-Mega-Mega Paladinmon"-t vagy mit a régebbi Digimon filmekből!

A hardcore Digimon rajongók tehetnek vele egy próbát, de nekem a Digimon Adventures 2001-ben ért véget!

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr447435320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

viktor900 · http://hunh.exp.hu/ 2015.05.10. 10:17:23

én pl örülök a Sailor moon remake-nek mivel az eredeti 150-200 részest nem néztem volna meg de mindig is kíváncsi voltam a történetre. Nah így legalább megismerhetem mégha panaszkodnak is az eredeti rajongói akkor is :P

Puzzleman · http://puzzleprojector.blogspot.com/ 2015.06.11. 16:50:23

Talán Tait, Izit és Jot ismertem fel, de a karaktereket rajzilag nagyon leegyeszerűsítették. Mintha az lett volna a lényeg, hogy minél kevesebb vonalból le tudják őket rajzolni.
süti beállítások módosítása