Sziasztok!

Hát igen ez is megtörtént. Drága Amerikai barátaink újabb "zseniális" ötletének hála hamarosan ismét mozikba kerül a méltán legendás Ghost In The Schell, ezúttal élőszereplős változatban.

ge60005_01_p_ghost-in-the-shell-posters.jpg

Na most hadd tisztázzak valamit rögtön így az elején: Elég szkeptikus a hozzáállásom az élőszereplős átdolgozásokhoz ,legyen az anime-manga vagy videójáték feldolgozás. Nem véletlenül van így hiszen az esetek durván a 80%-ban a készítők csak összedobnak az alapanyagra hasonlító......valamit aminek aztán vajmi kevés köze van az alapanyaghoz. Akkor meg pláne rizikós az egész ha egy rajongók és kritikusok által is elismert műről van szó hiszen ilyenkor extra magasok az elvárások amiknek szinte lehetetlen megfelelni, remek példa erre az általam fokozottan gyűlölt és utált Dragon Ball Evolúció de ide lehet sorolni még a Need For Speed  Movie-t és a 2014-es Godzillát is. Bár a korrektség jegyében meg kell említeni, hogy némely esetben látszik az igyekezet de akkor meg jön az a pár emberke aki már láttatlanban  elhatározták ,hogy "nekem már csak azért sem fog tetszeni" mégis beülnek megnézni csak azért hogy lássák hogy mennyire van igazuk. Szerintem ez egy marhára képmutató hozzáállás a dolgokhoz hiszen nagy ritkán de jól is elsülhet egy ilyen megvalósítás, mint ahogy tette ezt a Holnap Határán című film is ami akár a kedvenceim közé is bekerült volna ha nem Tom Cruise játssza a főszerepet. A Készülő GINTS film ezek alapján az extra elvárások kategóriába sorolandó és nem is véletlenül.A mai napig az egyik legjobb sci-fi anime a műfajában ami a mai napig élvezhető ráadásul úgy hogy a folytatások sem tették tönkre, a sorozatok is jók és a további adaptációi is. Habár....azért bevallom az Arise inkább csak egy újabb rókabőrlehúzás az egészről a lehető legunalmasabb módon.

A filmet a Dreamworks stúdió fogja legyártani ami azért már ad okot a bizakodásra hiszen az egyik legjobb filmes stúdió legalábbis animációs filmek terén mindig képes jót alkotni szóval látvány és effektek terén ki leszünk elégítve. Viszont a rendező személye hááát izéhozé hagy némi kívánni valót maga után. Ugyan a film egyik producere Steven Spielberg lesz aki korábban azt nyilatkozta hogy szívesen elvállalná a rendezést mert nagy rajongója a filmnek,erre nemet mondanak neki és a projektet odaadták Rupert Sanders-nek akinek eddig EGYETLEN EGY FILMJE VAN a Kristen Stewart-os HÓFEHÉRKE. Hölgyeim és Uraim ezt nevezik KIB@OTT NAGY EPIC FAIL-nek.

failure.jpg

Aztán a szereplőgárda. Még ugyan nagyon az elején vannak a dolgoknak viszont azt már biztosra vehetjük hogy Makoto-t nem más fogja eljátszani mint Scarlett Johannson.

109887.jpg

Félreértés ne essék, én nagyon bírom Scarlett Johannson-t, egy nagyon jó  akció és drámai színésznő, korosztályának egyik legjobbja bár azért bevallom hogy ő nálam  csak Jessica Chastain és Jennifer Lawrence  után következik. Ugyan már korábban is megszellőztették hogy felajánlottak neki 20 millió ropogós zöldhasút a szerepét ám akkor még hezitált azt nyilatkozva hogy először a Marvel-es szerepeit szeretné letudni plusz ugye most született meg a babája és már majdnem le is szerződtetek egy másik nőt név szerint Margot Robbie-t aki eddig az Időről Időre és Wall Street Farkasa című filmekben tűnt fel aztán Scarlett végül meggondolta magát és elvállalta a munkát.Ki tudja lehet hogy azóta megnézte az 1. filmet és ő is a hatása alá került :D

scarlett-johansson-ghost-shell.jpg

Visszatérve a témára , nem tartom rossz választásnak Johannson-t de azért ha már egy kultanime átdolgozásáról van szó én szerintem jobb lett volna ha egy ázsia színésznőt kérnek fel a szerepre például Lucy Liu-t vagy pedig ami még jobb lett volna: Rinko Kikuchi-t.

rinko_kikuchi_in_pacific_rim-1920x1080.jpg

Most komolyan nézzetek csak rá. Egy kis lila paróka,megfelelő öltözet és voalá kész is.A Pacific Rim óta pedig van gyakorlata ilyen téren.

Azon viszont már meg se lepődöm hogy a Facebook-on már most mennyire megy a trollkodás a film körül és mindenki jön a sablon " Jajj úgyis szar lesz" meg a "Minek csinálják meg csak elcseszik az egészet" dumákkal. Van alap ugyan abban amit mondanak de én személy szerint nem írnám le az egészet. Ha megfelelően nyúlnak hozzá akkor a GINTS-ből egy klassz kis film születhet csak az egy filmes rendező úr kiléte az nagyon sok okot a bizalmatlankodásra. Bár ha Steven befenyíti.... Na mindegy. Viszont ez már biztos el fog készülni nem úgy mint a többi nagyon beharangozott anime live. Az Akira azóta se hallatott magáról,sokak szerint már el is kaszálták az egészet, a Death Note-nál most a rendezőről vitatkoznak és a Bleach sem nagyon akar haladni.BÁR EL SE KÉSZÜLNÉNEK!

Mára ennyi voltam SZIASZTOK!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr817046349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Palacsintaxx · http://raven01988.wordpress.com/ 2015.01.06. 21:00:33

Hát nem tudom nem tudom.

Alapvetően a Edge of Tomorrow is egy japán manga amerikai film feldolgozása volt, és az igazat megvallva egyes elemeiben jobb volt mint a manga. Maga a film pedig egész jól sikerült. Jobb mintha egy japán feldolgozás készülne, mivel ott borítékolható lenne a zs kategória.

veterán33 2015.01.07. 15:05:59

Nekem személy szerint tetszett a Need For Speed mozifilm mert nem akart több lenni mint a játék. Hogyha raktak volna bele lövöldözős jelenetet akkor az már GTA vagy Halálos iramban-nak a majmolása lett volna az egyetlen hibája hogy túl későn jött ki. Nekem ami sántít az a Star Trek filmek voltak nekem az egy szinten van a Dragon Ball Evolutional valahogy olyan érzésem volt a Star Trek film nézése során mintha a Mass Effect végig játszását nézném hiába van benne az univerzum fajai ami köszönő viszonyban sincs a sorozattal történet menete le egyszerűsítve a kapitány a doki és az elsőtiszt+ vendég szereplő át vagy leszáll/át vagy leteleportálnak az elenség vonalaihoz ahol végig kommandózzák a területet mert szerintem a rendező nem hallott még diplomatikus megoldásról hanem csak átpörgette a sorozatot az akció jelenetekig a többit meg a Mass Effect-ből másolta ki.
Ghost In The Schell-ről meg annyit hogy cyborgos kommandós film enyhe krimi beütésekkel és több csavarral fűszerezve ha nem kezdenek el benne lelkizni vagy alien-eket bepakolni akkor nem tudják könnyedén tönkre vágni sztorit.

Szofron (törölt) 2015.01.09. 21:19:57

@veterán33: Az új Star Trek tényleg szar volt mint Star Trek film. Önálló sci-fi-ként jó meg szórakoztató és látványos de köszönő viszonyban sincs a Star Trek-kel azt leszámítva hogy onnan vették a neveket pár cuccot meg alap dizájnt néhány dologhoz. Haragszok arra a filmre, rendesen elszarta a Star Trek-et j.j. abrams, remélem soha többé nem csinál 3. részt hasonló stílusba. Ócska gyerekes akció filmé züllesztette. A 2009-es az még jó volt, egynek elment, kicsit akciósabb de szórakoztató és valamennyire még Star Trek hű. A 2009-es után kezdtem érdeklődni Star Trek után, tudtam hogy nem lesz annyira akciós de nagyon bejött és már majdnem az összes sorozatot láttam, ezek után vártam volna egy jó folytatást ami tovább viszi az akciósabb szálat, erre jött ez a sötétségben, és sötétségbe taszította a szériát. Az első Star Wars trailert elnézve most meg azt fogja piszkosul elszarni. Szóval nagyon remélem hogy ez csak valami tréfa, trollkodás volt tőlük mert 1 évvel vetítés elött még nem nagyon szoktak trailereket kidobni. A sivatagnál még azt hittem ez komoly trailer lesz, aztán felbukkan az a karakter, és az a színészi játék... kritikán aluli, majdnem röhögtem azon a fejen, egyből azt éreztem hogy na ez valami fan made vagy egy paródia lesz. Aztán az a guruló droid, azon felröhögtem, meg azon a kardot... És ezt kéne komolyan venni? Na meg az a magnum fagyi alakú sikló... egy ovodás jobban dizájnol. Mega64 csinált egy paródiát is róla, nézzétek meg, én szakadtam, kb tényleg olyan volt a hivatalos trailer mint ez. :D www.youtube.com/watch?v=etwJnVBHy9c

Szofron (törölt) 2015.01.09. 21:20:30

Tartok ezektől a megfilmesítésektől. Mindig annyira megváltoztatnak mindent hogy szinte alig ismerni rá az eredeti műre és ez csak nagyon ritkán áll jól. De a Pacific Rim-es csaj túl japános, Kusanagi inkább európai vagy amerikaias arcal rendelkezett mindig meg nagy szemekkel.
A Godzilla szerintem nem lett olyan rossz, én elvoltam rajta, és én már láttam majdnem az összes Godzilla filmet, szóval tudom hogy ennél sokkal sokkal szarabbak is voltak, itt legalább a látvány jó volt és a sztori is úgy ahogy. De egy Godzilla filmnél nem nagyon szabad gondolkozni, úgy is csak az a lényeg hogy jön 2 vagy több óriás szörny aztán szétverik egymást meg a fél várost. :D

mykola · http://megosztanam.blog.hu/ 2015.01.15. 23:52:05

WOW én is láttam az Edge of tomorrow-t és azt kell, hogy mondjam, nem tűnt fel, hogy manga adaptáció. Nekem nagyon bejött az a film igaz a végét szerintem elrontották azzal a kényszerített happy end-del.

Ami a ghost in the shell filmet illeti szerintem a főszereplő bárki lehetne mivel gépről beszélünk nem szükséges ragaszkodni egyetlen külsőhöz.

Az olyan animékkel ellentétben amelyek "japánosak" szerintem itt nem okozhat gondot az adaptáció. Extrém példákat hozok fel: anime karakter furcsa pózban vicces képet vág így reagálva valamire, ezt egy élőszereplős filmben arc mimikával, belső monológgal vagy akármilyen egyéb módon lehet megoldani, hogy kevésbé hülyén nézzen ki.
Jöhet a kövezés is mert én a futa mangákat is elolvasom de nem szeretnék egy nőt filmvásznon pénisszel látni.

Inzon 2015.01.20. 22:29:59

szerintem is sz@r lesz, de attól még beülök a moziba (Nagy fenét! Megnézem a kalózletöltésben!) méghozzá azért, mert:
1. Hátha tévedek
2. Milyen alapon ítélek el valamit, amit nem is néztem meg?

Inzon 2015.01.26. 13:36:43

Na és igaz hír, vagy olyan kamu, mint a Star Wars 7?

xx18Rolandxx 2015.01.26. 22:59:38

@Inzon: 2017-re van kiírva a film. A SW 7 pedig idén Decemberre, azért is halasztották el a Kung Fu Panda 3 premierjét jövő márciusra.

Inzon 2015.02.03. 15:56:18

Várjuk ki a végét.
süti beállítások módosítása