Szegasztok!

Elnézést kérek, hogy még mindig nincs videó tőlem, de nemrég kaptam egy új számítógépet, s emiatt kicsitt még késni fogok.

No de térjünk a tárgyra, ami nem más, mint az új Sailor Moon Crystal legelső részével kapcsolatos legelső véleményem!

 

 

 Bevallom, kellemesebben csalódtam benne, mint a Dragon Ball Kai-okban, mivel itt végre tényleg felújításról van szó, s nem pedig "HD"-sításról. Értsd, amíg a DBZ Kai-ban ugyanazt a rajzolást kaptuk vissza csak árnyalatnyival szebb színekkel, addig itt rénylegesen újra rajzoltak mindent! Vagyis a DBZ Kai-jal ellentétben ugyanazt a látványt kapjuk vissza, mint amit az intro ad.

Az opening és ending zenék szépek voltak, a rajzolás nekem bejött - főleg, hogy a karakterek most már jobban hasonlítanak az eredeti mangabeli kinézetükre -, maguk a zenék is jók, a seiyuu-k is jól dolgoztak.

Összefoglalva szerintem most végre jól állt hozzá a Toei egy régi animéjéhez, s úgy hozzta vissza, ahogyan a DBZ-t is kellett volna.

( xx18Rolandxx Véleménye: A CGI átváltozás viszont rohadt ronda,nem értem miért nem lehetett azt is normálisan megrajzolni?)

    

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr826477613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása