Újabb TMNT Előzetes.......

2014.06.25. 16:25

Sziasztok!

Miközben gőzerővel készül az új videóm belebotlottam a készülő új Tini Nindzsa Teknőcök film legújabb előzetesébe ami már kicsit komolyabb betekintést enged a hamarosan mozikba kerülő filmbe. Na de amit láttam....

 

 

 

Nem kívánom elvenni Sorterék kenyerét de emellett én sem tudok elmenni szó nélkül. Hol is kezdjem? Hát  először is a filmet Micheal Bay úr jegyzi ami azt jelenti hogy látvány meg effektorgia ezerrel és...... ennyi. A Bay filmek mind egy kaptafára mennek , jó azért az Amityville remake amit szintén ő jegyzett üde színfolt a filmográfiájában. A Bajok voltaképp az alapkoncepciónál kezdődnek. A Tini Nindzsa Teknőcök tipikusan az az alapanyag amiből szinte lehetetlen jó élőszereplős filmet csinálni. A TMNT nem egy Rozsomák vagy Amerika Kapitány hogy rajzfilmben is meg élőszereplős filmként is működik.

Viszont ami már az első trailer-nél is mellbe vágott az a teknőcök kinézete. Gyerekek BORZALMAS. Lehet hogy csak nekem vannak elvárásaim de kérem ahogyan kinéznek arra szavak nincsenek és sajnos rossz értelemben. Aztán itt végre kapunk a Zúzó-ból is egy kis szeletet. Na amikor őt megláttam ezt gondoltam: HOLY F@IN GOD . A Zúzó ugyanis k@vajól néz ki. Egyszerűen nagyon kemény a csávó,már amikor először megjelenik akkor tudható hogy ha ő most beveti magát akkor vér fog folyni. Szóval akcióban nem lesz hiány reméljük.

Aztán tekintsünk végig a stáblistán. A Női főszerepben Megan Fox látható ugyebár aki valahogy kiharcolta magának a szerepet bár ha jobban belegondolunk ő és Bay más dolgoztak együtt a Transformers filmekben. A Teknőcök színészei felejtősek bár Leo-t utólag felruházták egy szinkronhanggal amit Johnny Knoxville ad neki. A Zúzó-t pedig az a William Fitchtner játsza aki főképp a Szökés című sorozatnak köszönheti a hírnevét de szerepelt a Batman: A Sötét Lovag A Magányos Lovas és az Elysium filmekben is  bár gondolom ez a szerepet jelenti neki az ugródeszkát. Szecska mester-t Danny Woodburn alakítja a hangját viszont Tony Shalhoub adja aki főképp a Monk című sorozatból lehet ismerős. A Mellékszerepekben meg olyan neveket olvashatunk még mint Will Arnett és Whoopi Goldberg viszont az nagy szívfájdalmam hogy Casey nem szerepel a fílmben.

Így elnézve elég vegyesek az érzéseim a filmmel kapcsolatban. Majd Sorterék alaposabban kivesézik (remélem) én mindenesetre márcsak azért is megnézem mert elég nagy teknőc fannak tartom magam ahhoz hogy még ezt is végignézzem. Bár egy normálisabb animeverziónak jobban örülnék :)

Mára ennyi voltam SZIASZTOK!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr386415547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

:{) MIKI (}: · http://machinimak.wordpress.com/ 2014.06.28. 19:21:31

Így elsőre szórakoztató nyári blockbusternek tűnik, de valószínűleg ezek után nem lesz egy olyan emlékezetes mozi.

Sentry · http://sentryd.wordpress.com/ 2014.06.29. 01:42:15

Az Amityville-t nem Bay jegyzi, csak producerként tevékenykedett. Egyébként engem is meglep, de a TMNT egyelőre bejön. A kinézetük szerintem is ótvar, de a trailert belengő atmoszféra nekem nagyon bejön, egyszerre darkos és derűs. Aztán lehet, hogy az összes jó jelenetet belezsúfolták ebbe a két percbe, majd kiderül. Moziban nem nézném meg, de azért kíváncsi vagyok rá.

xxroland23 2014.06.29. 12:20:55

@Sentry:

Ezt sem Bay rendezi csak a producer itt is ezért is írtam azt hogy csak jegyzi, a filmet egyébként Jonathan Liebesman rendezi aki a Battle Los Angelest és a Titánok Haragját is rendezte. Bár bevallom hogy egyik sem tetszett, a titánok-nak eleve úgy ltem le neki hogy na ez biztos emlékezetes lesz ezzel szemben végignéztem és után azt gondoltam hogy jó volt de semmi extra.

Sentry · http://sentryd.wordpress.com/ 2014.06.30. 14:07:54

Oh, shit, igazad van, akkor én néztem be, bocsi :D Liebsmantól még csak a Texas... részt láttam, az egész jó volt, illetve a Titánok haragját, ami viszont nagyon nem jött be. Mindenesetre én bizakodó vagyok, nekem egyelőre érdekesnek tűnik az új TMNT.
süti beállítások módosítása