Szegasztok!

Nem rég, amikor felraktam legújabb anime bemutató videómat a Hidan No Aria-ról, indavideón kaptam üzeneteket, hogy nézek rá a nem rég indult Soul Eater NOT-ra, mert valami rohadtul nem stimmel!

Nos, nem csodálom, ugyanis eme új széria, mely egy spin-off manga alapján jött létre (lásd Rock Lee Shippuuden) még azt a kevés jót is szétrombolta a Soul Eater animéből, ami jó volt!

Szerintem nem is kell szót pazaroljak arra, hogy mi a baja a legtöbb Soul Eater rajongónak, elég, ha az opening-eket összehasonlítjuk!

 

 

Tudom, ez a legelső opening, de igaziból lényegtelen, melyik opening-et rakom be, mindegyikből visszaköszön az a groteszk, szürrealista Tim Burton-ös világ és hangulat, melyet a Soul Eater sugárzott magából, keverve az animék shonen-es elemeivel - persze, hogy ne legyek álszent, az utolsó opening inkább shonen-es lett.

Na akkor lássuk a Soul Eater NOT-ot.... Felhívom a Soul Eater rajongók és a moe-loli szörnyektől hányingert kapó emberek figyelmét, hogy sürgősen hagyják el a blogot és semmiképpen se indítsák el a lenti videót!

 

 

Na, most hogy elhánytuk a szivárványt, kérdezem én.... MI A K*RVA EGYSZARVÚJA VOLT EZ?!?!?

igHJh.jpg

 

Most komolyan, miért volt jó a Bones-nak, hogy kiherélték a Soul Eater kiráky látványvilágát és hangulatát erre a tucat moe magicalgirl loli undorra?!?

De várjatok! A "régi" szereplő gárda is megkapta ám a "magáét"!

 Watch_Soul_Eater_Not__Episode_1_English_Sub_soul_eater_not___01x 001 _2__0002.jpg

 Watch_Soul_Eater_Not__Episode_1_English_Sub_soul_eater_not___01x 001 _2__0006.jpg

 "Jaj, hát nem cukik a moe-alizált Maka és Soul? De komolyan, ennél már csak úgy lehettek volna cukibbak és kawai-abbak, ha még legendás cicafüleket is adtak volna nekik a Platonic Heart-ból!"

Persze a külcsín nem minden, hiszen elvégre ott a kérdés, "mi van az anime többi részével"... nos, a látványvilággal együtt az is bukott, nem is kicsit, hanem nagyot!

A három főhősnő a tucat moe magicalgirl loli animékből származnak, ráadásul annyira sablonosan, hogy az már nekem fájt! Van itt egy karakter nélküli de nagyon kawai főhősnő, van egy kuudere stílusú princess főhősnőnk és persze ott van a "csak, hogy meglegyen a triumvirátus" csajszi is, elvégre annyira muszáj volt, hogy hárman legyenek! Már látom is, mennyit stresszelhettek az alkotók, hogy meg legyen a "létszám".

Watch_Soul_Eater_Not__Episode_1_English_Sub_soul_eater_not___01x 001 _2__0007.jpg

 "Hát ezért a hihetetlenül ritka (értsd, tucat) sztereotip karakterért érdemes volt létrehozni a Soul Eater NOT-ot!"

Watch_Soul_Eater_Not__Episode_1_English_Sub_soul_eater_not___01x 001 _2__0008.jpg

 "S természetesen nem maradhatott el a kötelező lesbian yuri realitionship sem, de gondolom az opening-ben már érezhették a nézők/olvasók, hogy mire számíthassanak."

Tehát igen, a szereplőgárda is nem kicsit kiverte a biztosítékot! A humorról már szót sem említek, csak annyit mondok - kötelező jelleggel -, hogy amíg a Soul Eater-nek sikerült jól átadnia a humort, addig itt még csak érzékeltetni sem tudja a nézőkkel, hogy mi az, amit az anime viccesnek szánt.

Szóval igen, sikerült egy ugyan nem AAA kategóriás, de így is közkedvelt animét kiherélnie a Bones-nak!

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr786026348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kastor 2014.04.14. 06:43:17

A Soul Eater-nek az első openingje azért jobb volt, jó kritika, és nagyon remélem hogy majd ebből is lesz olyan változat amiben teljesen a mangát követi mint a hellsing-ből és a fullmetal alchemist-ből, mert ennek a befejezése a pocsék befejezés lexikonban kaphatna egy helyet.

xxroland23 2014.04.14. 14:56:10

@kastor:

Na ebben egyetértek veled. Ugyanolyan lett a befejezése mint a Sailor Moon Stars-nak,ott is először közösen akarják legyőzni a gonoszt és elbuknak,utána főhősnő kardot kap de azzal se sikerül végül egy rettenetesen unalmas párbeszéd után megtisztítja a gonoszt. De az a vicc hogy a Soul Eater-ben sokkal pocsékabbul lett megcsinálva mert a Sailor Moon-ban legalább hangulatos volt.

Tényleg megérne egy teljes feldolgozást a manga mert az még meg is éri a ráfordított időt. Hamár a Sailor Moon is kap teljes mangafeldolgozást az idén akkor ennek is kijárna egy.

kastor 2014.04.14. 15:15:24

@xxroland23: Remélhetőleg a Sailor Moon és a Soul Eater is kap egy teljes feldolgozást, hiszen a hellsing és a az fma is így kezdte, a Soul Eaterben az alapok jók a látvány is, a harcok is, csak ha a mangát követné akkor nem lenne ennyire pocsék a befejezés, ennél én is jobbat kitalálok.

Palacsintaxx · http://raven01988.wordpress.com/ 2014.04.14. 15:47:06

Mangekyo22 én igazán nem értem a felháborodottságod okáááát :D Ez már az új generáció , mi már kiöregedtünk. A fiataloknak ez kell, az otakuknak ez kell ,a 30 éves szüzeknek ez kell :D . Éppen a minap beszélgettem egy ismerőssel erről,hogy mennyire örülök annak, hogy az utóbbi években azért volt jó pár régi anime feldolgozás ami remekül sikerült. Hajime no Ippo Rising, Hunter X Hunter, Jojo Bizarre Aventure és annak a legújabb Star Crusader Évada (amely szerintem jobb lett mint az eredeti anime),még a Dragon Ball Z kainak is örültem (a mozi filmek viszont vállalhatatlanul rosszak lettek) , nem is beszélve a Berserkerről ,erre amikor már az örömöm majdnem teljes, egy ilyen poszttal lepsz meg , ami a maradék reményemet is összetöri az anime piac felé :D A soul eater nem egy világmegváltó anime, de kifejezetten szórakoztató és látványos volt, a befejezés ellenére, egy remek kis darab, és zt is képesek beszennyezni.

Mondjuk azért azért még az a szerencse ,hogy 1-2 anime évadonként van ami nézhető számomra, de amikor ilyet látok, elmegy a kedvem az anime nézéstől.

mykola · http://megosztanam.blog.hu/ 2014.04.14. 19:36:38

Ez a gyönyörűsége annak, hogy nem nézek sok animét. Ha kedvem van hozzá bármikor kipróbálok egy ilyen kaliberű khhmm "művet" nekem ez még újnak számít.

Lavirintos 2014.04.15. 19:50:54

Szerintem itt az a legrosszabb hogy nem is a BONES talált ki valami hülyeséget, hanem csak egy mangát adaptáltak. De hogy a manga hogy született és hogy lett ilyen nem vágom
Egyébként üdv új vagyok!

Palacsintaxx · http://raven01988.wordpress.com/ 2014.04.15. 19:56:18

@Lavirintos: a soul eater not egy 2011 manga amit az eredeti manga írója és rajzolója készített . Szerintem elfogyott minden ötlete az eredeti soul eater után, aztán kellett a money és most ennek a témának van divatja, plusz meglovagolja a korábbi mangája sikerét.

xxroland23 2014.04.15. 21:05:47

@Palacsintaxx:

Sokszor sajnos a stúdió van hibáztatva ha egy mű fos lesz pedig gyakran már az adaptált anyag is egy bűzlő tehénszar szintjén van lsd: Ayashi No Ceres,Arata Kangatari vagy ez is. Magyarán szólva Ookubo Atsushi-nak sikerült kiherélnie az egyetlen sikeres mangáját,Gratula!

Palacsintaxx · http://raven01988.wordpress.com/ 2014.04.16. 16:15:06

@xxroland23: egyébként Roland, te több mangát olvasol mint én. Mostanában volt valami jó sikeresnek mondható alkotás? Már ami viszonylag új, tehát 1 éve fut max .

Mangekyo22 2014.04.16. 16:49:32

@Palacsintaxx: Én meg még annál többet is olvasok! ;)

Újakból, főleg amik még csak 1-2 éve kezdődtek, viszont nem tudok nagyon javasolni, mivel többségüknek én is még csak az elején vagyok.

Talán ezekkel próbálkozhatsz:
1.Hōzuki no Reitetsu (anime is készült belőle, ráadásul idén)
2.Mushibugyo (ebből is készült anime 2013-ban a Seven Arc-tól).
3.Denpa Kyōshi
4.UQ Holder! (a Love Hina mangakája írja, szóval rossz már nem lehet)
5.Kami-sama no Iu Toori

Ezeket tudom most per pillanat javasolni, amik most kezdődtek. Mindegyiknek az elején járok, szóval vigyáz vele! ;)

xxroland23 2014.04.16. 19:32:10

@Palacsintaxx:

Bocs hogy kiábrándítalak de én nem sok mangát olvasok,inkább animepárti vagyok. Ennek az az oka hogy utálok interneten mangát olvasni. Egyrészt azért mert semmi hangulata nincs,másrészt egy idő után beleunok abba hogy folyamatosan görgetni kell. Pedig sok manga van amit nagyon szeretnék elolvasni például a Kurozuka de amit belekezdtem neten szinte azonnal abba is hagytam mert beleuntam hogy folyamatosan huzogatni kell.

Palacsintaxx · http://raven01988.wordpress.com/ 2014.04.19. 13:45:58

@Mangekyo22: Hōzuki no Reitetsu és a Mushibugyo ismerem már a többit viszont nem, köszönöm a tippeket :)

" 4.UQ Holder! (a Love Hina mangakája írja, szóval rossz már nem lehet)" ez különösen érdekel, most hogy mondod bele is kezdek, mert a hunter x huntert és a jojo's bizarre adventure mangákat most fejeztem be. Meg ahogy nézem lassan az Oh My Godess is befejeződik. 2 évtized után :P

@xxroland23: azért ki nem ábrándítottál :D Interneten én sem szeretek olvasni, bár ahogy nézegettem annak manga kereső alkalmazások, amik képregény formájában tárják eléd az egészet, de azt igazán táblagépeken érdemes alkalmazni.

xxroland23 2014.04.19. 18:49:34

@Palacsintaxx:

Viszont most találtam egy mangát ami némiképp felkeltette az érdklődésemet és nem is hosszú szóval azt el fogom olvasni de egyenlőre nem árulom el mi az :) Amúgy mit gondolsz az új vidimről?

Palacsintaxx · http://raven01988.wordpress.com/ 2014.04.19. 22:35:07

@xxroland23: teljes mértékben egyetértettem veled. Sokáig szemezgettem anno az animével, mert ajánlották ,de valamiért miután elolvastam a tartalmát mégsem fogott meg. Az elején kifogy belőle a szufla, s a szereplők sem olyan erősek mint amilyennek kellene lenniük. Nem csodálom, hogy abbahagyta a mangaka a mangát. Nekem tetszett a videó, nincs vele semmi baj.

@Mangekyo22: átpörgettem azaz ki is olvastam azon részeket ma az ajánlott mangákból, köszönöm a tippeket még egyszer a Denpa Kyōshi tetszetős ,jó a humora. Az UQ Holder!-t kiolvastam már ami megjelent belőle és bevallom picit csalódtam benne az eleje nagyon jól indult. Viszont miután mindenki legalább olyan erős volt mint songoku :D a sorozata végén, pedig még csak most kezdődött az anime picit leült nálam a hangulata, amúgy az elején olyan Kaibutsu Ojuo feelingje volt, aminek nagyon örültem ,mert a manga tavaly ért véget. S szerettem anno. A Kami-sama no Iu Toori meg amolyan Ganzos után érzetem van tetszik :)

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2014.04.26. 07:55:20

Követni kell a tucatnézők igényeit. Most a MOE láz tombol, úgyhogy lehetőleg minden mangának el kellene készíteni a moe "lófaszsemtörténikbenne" változatát, hogy ne kelljen a morális tartalommal, a szélesre nyíló világ működésével és az ezzel járó töprengéssel foglalkozni.

Palacsintaxx · http://raven01988.wordpress.com/ 2014.04.30. 17:31:28

@Mangekyo22: tudtad egyébként hogy a Shijou Saikyou No Deshi Kenichi OVA-t folytatják. Tegnap töltötték fel a 8. részét angolul . Grafikailag az is módosult picit, előtérbe kerültek az ecchi elemek ahogy néztem, és Miu melleire fókuszál általában a kamera, de a manga történetét szerencsére hűen adja vissza:)
süti beállítások módosítása