Sziasztok!

Nos íme egy újabb vidi az évadba amelyben egy újabb szellemekkel foglalkozó anime kerül terítékre. Jó Szórakozást hozzá.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr425827960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Palacsintaxx · http://raven01988.wordpress.com/ 2014.02.23. 13:46:17

Egyetértek veled, bár szerintem a vége, a második évad miatt volt szükséges. Hátha felkapott lesz a sorozat, és így folytatni tudják. Amúgy a zene még nekem is tetszett ,pedig én nem rajongok az ilyen opening ,meg japán zenékért :) A kritika jó volt, én még arra lennék kíváncsi, hogy a rajongó kire hasonlít? Az ostoba lányra aki mindenbe beleüti az orrát? Az igazgató lányára , aki már elfelejtettem hogy milyen tulajdonságokkal bír. Vagy a hulla csajra akin meglátszik hogy évtizedek óta nem öhm :D és a nála jóval fiatalabb fiúkra bukik ? :D

mykola · http://megosztanam.blog.hu/ 2014.02.24. 18:01:39

Nekem egyedül az utolsó rész rontotta el a sorozatot. Egészen addig élveztem.

xxroland23 2014.02.24. 22:56:37

@mykola:

Valahogy én is így vagyok ezzel. Ha nem rontják el a végét akkor 8/10-et kapott volna, csak a túlerőltetett szerelmi szálat hoztam volna föl negatívumként.

Near93 2014.09.06. 20:16:48

Hogy lehet egy szellemmel kefélni?? Nézd meg az American Horror Story-t. :D

xxroland23 2014.09.07. 15:25:30

@Near93: Szoktam nézni,az egyik kedvenc sorozatom :D De ez még azelőtt készült hogy elkezdtem volna nézni a sorozatot :)

Near93 2014.09.07. 19:47:37

@xxroland23: Akkor nem szóltam. :)
Nekem is a TOP horror Sorozat. Vámpírok meg Zombik elbújhatnak mögötte. :D
süti beállítások módosítása