Szegasztok!

Régen volt már videó tőlem, kb féléve, miután a youtube megint kicseszett velem, de visszatértem, SŐT, hogy kárpótoljalak titeket, ezúttal 2 animével jöttem:

1.Az eredeti 1985-ös Vampire Hunter D.

2.A 2011-es Fullmetal Alchemist Bortherhood anime szériához készült "Sacred Star Of Milos".

Előtte szólok, hogy valamikor a közeljövőben biztosan remake-elni, kiegészíteni fogom a videót, mert pár dolgot önkritikusi szemmel csak utólag vettem észre:

1.Mindkét értékelő csillagnál 1-1 csillag félrecsúszott.

2.Ashida Toyoo-ról bővebben akartam volna beszélni, elvégre mégis csak olyan szériákat rendezett, mint pl a Hokuto No Ken!

3.Vampire Hunter D-nél még egy pár hiba.

De remélhetőleg így is megfelelő lett a videó, kicsi rozsda van rajta, de azért még így is lényegre törő lett szerintem + próbáltam minél jobban spoiler mentes lenni, hogy aki kedvet kap hozzá, az megnézhesse! ;)

Jó szórakozást mindenkinek hozzá! ;)

U.I.: Mégegyszer köszi Levente a filmet! ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr1005589728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása