Sziasztok!

Itt a már  régóta beígért "zombis" anime bemutatója. Még mindig kicsit be vagyok rekedve de legalább ezt a kis szösszenetet össze tudtam hozni! Jó Szórakozást!

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr35566896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HimuraHun 2013.10.14. 05:45:57

Egy szar franchize első évadról is megállapítható, nem értem akkor miért szenvednek az emberek a 3. évadával is. XDDDD

Palacsintaxx · http://raven01988.wordpress.com/ 2013.10.14. 10:00:44

@HimuraHun: Jézusom ennek 3 évada van, én az első két részt is alig bírtam végig szenvedni.

Roland egyébként ha jó zombis sorozatot akarsz akkor Kore wa Zombie Desuka? :D na jó csak vicceltem. Valóban nincs jó japán zombis sorozat, ennek oka pedig egyszerű. A zombis téma nem olyan amit telelehet tömni ecchivel, meg fanservicével. Persze a High school of the death egy jó próbálkozás volt, de nekem az egész hangulatát a lufi csöcs, és a kivillanó tinibugyi tette tönkre. Még emlékszem, hogy egész jól indult, hiszen most spoiler. A főszereplő srácnak az egyik barátját kellett agyon vernie , akit megfertőzte.
Tehát a zombi nem japán téma. Lásd mit tettek a vámpírokkal, még a Twilight előtt keleten, elbu*** akarom mondani elcsillámpónizték az egészet. Egyedül a Hellsing volt tényleg olyan ami kiemelkedett, és az sem a mélyreható storyjával, vagy a D a vámpír vadász.

xxroland23 2013.10.14. 10:08:53

@Palacsintaxx: @HimuraHun:

Ennek csak 1 évada van plusz még 2 db Special része.

A HOTD tényleg jól indult de sajnos sikeresen elbaszták az egészet pont az említett luficsöcsök miatt amit ráadásul még keveseltek is. A D a Vámpírvadász nálam 10/10-es mű. A Hellsing első szériája szimplán csak jó de az Ultimate meg zseniális,nagyon jól visszaadja a manga hangulatát és karaktereit.

Peter1989 · http://peter1989.wordpress.com/ 2013.10.14. 16:14:22

Ezt az animét anno majdnem dobtam a felénél, de aztán csak pihenőre küldtem, és ott is maradt majd 2 évig. =D Végül befejeztem, egyszer meg lehetett nézni, de jónak nem nevezném.

Egyébként tudom neked ajánlani Roland a Shikabane Hime-t, avagy ismertebb nevén, a Corpse Princess-t. Ez se tökéletes, és nem a hagyományos értelemben zombis, de ennél sokkal jobb. =)

xxroland23 2013.10.14. 17:24:20

@Peter1989:

Már olvastam róla a blogodon lehet hogy majd belenézek de most az Excel Saga-t akarom végre bepótolni,már nagyon vágyom egy agymenés animére :)

Amúgy a kritikád hatására letöltöttem gyorsan a WataMote-t kíváncsi vagyok hogy tényleg olyan jó-e mint ahogy írtad. Az első részen már túl vagyok és tényleg nem rossz eddig,kíváncsi vagyok a többire is :)

HimuraHun 2013.10.15. 17:09:29

@xxroland23:
Ohh bezavar a címben lévő 3. évad. De jó ráeszméltem, hogy a 3. évad a videószériára vonatkozik. xD Első évadot örültem, hogy befejeztem a 2 special epizóddal, utána nem érdekelt a téma így meg se lepett volna ha lett volna folytatása. xD

tonkacsa 2013.10.20. 17:01:25

Ezt valamikor megnéztem, szerintem egyszerűen felejtős, konkrétan szinte semmire nem emlékszem belőle. De ha már itt vagyok ajánlanám a shiguruit bemutatásra, az elég ütős anime, kicsit a basilisk-re hajaz kivéve, hogy szamurájos és sokkal reálisabb.

tonkacsa 2013.10.27. 22:31:19

Esetleg ezzel tegyél a próbát, szerintem nem volt rossz, de felejthető volt számomra.
www.animefreak.tv/watch/tokko-english-dubbed-online-free
süti beállítások módosítása