Sziasztok!

Nos kisebb nyüglődések árán de itt az újabb videóm amiben egy olyan témájú animét mutatok be amiből szerintem több kéne mert ez még nincs agyonhasználva.

Jó Szórakozást!

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr825476517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Palacsintaxx · http://raven01988.wordpress.com/ 2013.08.25. 18:58:09

de az elég nagy hiba,hogy az ellenfelek sablonosak nem ?:D ,mert ugye említetted,hogy nincs is olyan nagy hibája csak ez, meg ugye a vége is pocsék. Szerintem egy sorozatban rettentően fontosak a főszereplők,rossz és jó oldalon egyaránt.A lezárás meg még,ha csak 1 részt tesz ki, ugye az is rettentő fontos,hiszen az addigi cselekmények arra épültek. Amúgy mindig az a baj,hogy egy jó alapot elrontanak a rossz feldolgozással. Nekem csak 6.5 pontot ért volna meg a sorozat.

A video tetszett, kár hogy ritkán töltötök már fel. Gondolkodtam én is a készítésén ,de a megfelelő technikám nincs meg hozzá sajnos. Majd talán veszek egy normális mikrofont és megpróbálkozom vele.

xxroland23 2013.08.25. 23:02:26

@Palacsintaxx:

Alapjáraton végülis jó a sorozat,a negatív szereplők meg kb minden 3 shounen-ben szarok mert mindig ugyanazokkal jönnek elő. Én bevallom nagyon élveztem de a befejezés az nagyon ront az összképen.
Remélem azért hamarosan csinálnak egy normális sorozatot hamár véget ért a manga.

Ha akarod csinálhatok gyakrabban videókat, de egy vidit összehozni azért nem 2 perc. Akkor videózok amikor tudok. A Kövi alanyom már meg is van de ahhoz lelkileg fel kell készülni mert úgy érzem kemény menet lesz az :D

Palacsintaxx · http://raven01988.wordpress.com/ 2013.08.26. 10:28:50

@xxroland23: sorozatot nem tudok ajánlani szamurájos címen belül, legalábbis ami igazán jó lenne. Szerintem Kenshiro története is, picit túl hypeolt. Sword of the Stranger viszont egy jól sikerült szamurájos anime film. Benne van az új top 20 as anime film listámban. Nekem anno tetszett nagyon.

mykola · http://megosztanam.blog.hu/ 2013.09.21. 16:38:26

Én láttam ezt a sorozatot, talán egy éve.
Szerintem egy megnézést is csak akkor érdemel meg, ha nincs internet és ez az egyetlen dolog amivel foglalkozni tudsz. Ezt arra alapozom, hogy az egészből annyira emlékeztem a cím alapján, hogy a főhős testvére szarral játszott.
süti beállítások módosítása