Véget Ér A Fairy Tail "is" !

2013.03.02. 19:18

600full-fairy-tail-poster_jpg.png

Sziasztok!

175  rész után a Fairy Tail ideje is leáldozott.


A 2009 óta futó sorozat utolsó részét Március 30.-án fogják sugározni Japánban,szinte napra pontosan akkor amikor a Bleach utolsó részét is vetítették.

Ég veled Fairy Tale!

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr595113576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Palacsintaxx · http://raven01988.wordpress.com/ 2013.03.03. 09:27:25

hmm kár érte. nagyon szórakoztató kis anime. ha nm lennének a fíller részek akkor,kíváló shounen fantasy anime lenne,sok megható pillanattal :-P

annnie 2013.03.04. 19:46:02

Ó, pedig úgy szerettem :(. Egy kis fillermentességet el tudtam volna viselni, de nagyon jó kis anime, a zenéi különösen jók lettek :).

Palacsintaxx · http://raven01988.wordpress.com/ 2013.03.04. 21:13:33

@annnie: azért remélem, hogy lesz folytatása, egy következő évadban, esetleg a mangának ,bár mostanában egyik karakter sem fejlődött igazán, sem jellemre sem erőre. Legalábbis látható különbség nincs a korábbiakhoz képest, mégha azt is mondják hogy edzettek , stb :P

zoliboy94 2013.03.04. 22:53:23

Há, nem olyan rég kezdtem bele. Kár pedig tetszett. Ha vége lesz legalább csináljanak egy lezárás dolgot neki, ne csak lógjon a levegőben a vége.

annnie 2013.03.05. 15:49:05

@Palacsintaxx: Igaz, nem igazán volt mostanában karakterfejlődés, de remélem azért kihoznak valamit a nagy mágiajátékokból... én meg beérem a mangával is, de az animét mondom, a zenéi miatt fogom nagyon hiányolni :)

xxroland23 2013.03.06. 15:28:02

@viktor900: Annak nem lesz vége,az továbbra is folytatódik.

Palacsintaxx · http://raven01988.wordpress.com/ 2013.03.06. 19:07:04

@annnie: hát majd meglátjuk, hogy kihoznak e, én a mangát beértem :P Persze izgalmas alapvetően ,de tudjátok hogy mi az alapfelállás az ilyen animéknél. Elverik a hőst, majd feláll, elverik megint, megint feláll, majd elkezdenek hablatyolni a barátság bantha szerelem dologról és hasonló érzelmes dolgokról, aztán sírnak mint az ovis amikor elveszed tőle a nyalókát nyáron és még ötször pofán is vágod, mert te olyan gonosz vagy :D
Sohasem értettem a japánokat, hogy miért jó megbőgetni a férfi karaktereket is, néha jó,de minden második részben már kellemetlen.
Ha igazi mágusos animét akarsz látni :D akkor nézd meg a Bastardot, nekem most az lett az új személyes kedvencem ,de ezen kategórián belül a fairy tail tartja a második helyét :P

annnie 2013.03.06. 19:20:34

@Palacsintaxx: Ebben teljesen egyetértek, nekem is kezdtek már az agyamra menni az ilyen áthalásos áltanulságok, de azzal nyugtatom magam, hogy ez a műfajjal együtt járó probléma, ki lehet bírni :). Egyébként a mangát már én is beértem... egy ideje már, úgy pár hónapja. Ami meg a Bastard-ot illeti, van esélye, de nem tudom, mennyi időm lesz rá :)

Palacsintaxx · http://raven01988.wordpress.com/ 2013.03.06. 22:55:46

@annnie: nyugi az csak 6 rész , én egy este alatt végig pörgettem, amikor hazaértem, aztán írtam meg gyorsan hozzá a kritikát :P bár eléggé hiányosnak tűnik,de több kép volt benne, és jobban elvolt osztva:P csak nem került bele minden sajnos...
Hmm ha tetszenek az ilyen shounen vígjáték :D de mégis együtt a csapat szellemű dolgok, a hajime no ippot ajánlom, tudom a box nem érdekes alapvetően. Viszont ha végig gondolod nem is az a lényeg egy animén belül, hogy épp mit emel ki,hanem hogy jól szórakoztat e , pl a one piecénél nem a kalóz élet érdekelt :D vagy a fairy tailnél ,nem a cicis harcos lányok :D :P tehát azt is ajánlom figyelmedbe :P éés a Hajime no Ippo filler mentes teljesen 100% ig :D

mystog 2013.03.15. 10:00:41

okosok bleach-nak nincs vége mert a manga az fút tovább is fary tailnek is csak az animationálása fejeződik be

xxroland23 2013.03.16. 19:15:48

@mystog: A sorozatokra értettük hogy vége a manga az egy külön dolog. Amúgy írtam is hogy a manga az megy tovább. Olvass kicsit vissza mielőtt írsz valamit.

RaidonKatsumi 2013.03.30. 11:54:51

Nem véglegesen csak kb fél-egy évig nem lesznek új részek mert már majdnem beérték a mangát addig egy válogatást sugároznak japánba és később folytatják.

Palacsintaxx · http://raven01988.wordpress.com/ 2015.01.27. 21:07:28

belenéztem a 2014 es Fairy Tail anime néven futó sorozatba, valami botrányosra sikeredett.A filler évadok mindig is pocsékul sültek el, felvehetnének valami normális forgatókönyv írót, a látvány is elég ocsmány. Pedig a manga most kezd visszatalálni magához szép lassan :)
süti beállítások módosítása