Szegasztok!

Mint tudjátok, nem rég adta ki a CAPCOM az "Asura's Wrath" című játékukat, melynek szerintem jobban állna a "CAPCOM's Wrath Againts Warez Boys" cím, mivel valami olyasmit tettek, amire szerintem nem volt példa az utóbbi 20 évben, ha a videojátékokat nézzük!!!

Hogy miről van szó? Arról, hogy megvettem az Asura's Wrath című játékot haverok ajánlására, mert ugye anno szerettem az eredeti Devil May Cry tetralógiát, és írták, hogy hasonló ez is, csak Hindu mitológia + God Of War köntösben.

Na, meg is vettem, el is jutottam egy darabig, amikor is úgy döntöttem, hogy felmegyek a netre nézni néhány "How To Get S Rank" gameplay vidit, amikor valami olyasmit találtam, amitől nem csupán hatalmas pofonokat kaptam, de el is kezdtem gondolkozni: megéri-e még videojátékokkal játszanom, illetve meddig fajulhat ez még....

Ugyanis most tényleg mindenki kapaszkodjon meg, mert ennél ocsmányabb dolgot videojáték fejlesztők és kiadók még nem mertek elkövetni: az Asura's Wrath utolsó 4-5 pályáját és a megnyerését meg kell vásárolni, mint fizetős DLC...

.......... MI A JÓ K*RVA ANYJUKAT KÉPZELTEK EZEK!!!!!!!!!!!!!!! Elnézést, de EZ BOTRÁNY!! És ha nekem nem hisztek, akkor itt egy (!) videó, amiben elmondják erről a véleményüket:

 

 

Egyszerűen undorító! Nem elég, hogy alapból kész cuccokat kivettek a játékból amiért te képes voltál 9000-12000 forintot is fizetni, és le kell őket tölteni DLC formájában nem kevés pénzért, legyen az csak egy kard 4 dollárért, vagy egy kosztüm 10 dollárért, illetve egy minijáték 8 dollárért.... most már lassan fizess azért is, hogy egyáltalán befejezhesd a játékot!!!

Én már tényleg azt mondom, hogy itt a vége a videojátékoknak, és hogy a kiadók lassan, de biztosan olyan betegesen fogják félteni a pénzüket, hogy már nem is lesznek kaphatóak videojátékok a boltokban, hanem le kell őket tölteni távoli szerverekről, így elveszted már azt a kicsi jogodat is, hogy cserélhesd vagy eladhasd azokat!

Egy biztos: ennek a játéknak a megnyerését megnézem youtube-on és viszem vissza a boltba, mert nem fogok még a 13000 (!) forint mellé még + 3000-5000 forintot kidobni, csak hogy befejezhessek egy játékot!

Nektek mi a véleményetek?

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr264478351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zoli242 2012.04.28. 21:20:08

Én alapból utálom ha valamilyen játékhoz vannak ilyen fizetős baromságok, de hogy már a befejezésért is fizessek? Lassan tényleg az lesz hogy oda jutunk vissza mint a játéktermekben, hogy dobj be egy érmét és akkor fojtathatod. Kész röhej.

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2012.04.29. 18:53:59

LOL, amikor különféle online gennyekben már megjelentek a fizetős tárgyak dobtam egy hátast, most meg már ide jutottunk?

Régen egy jó játékhoz új kiegészítők jelennek meg, ma meg egy játékot felosztanak több részre, mint a StarCtaft-ot.

2012.04.30. 00:00:58

"már nem is lesznek kaphatóak videojátékok a boltokban, hanem le kell őket tölteni távoli szerverekről, így elveszted már azt a kicsi jogodat is, hogy cserélhesd vagy eladhasd azokat!"

Steam.

Zoo_Lee 2012.05.03. 01:11:12

Nem akarok olajat tenni a tűzre, de a Capcom az a cég, ami totálisan félreértette, mit jelent a DLC fogalma, és a létező legpofátlanabb módon alkalmazza a koncepciót.

Személyes példám a Resident Evil Operation Raccoon City. Megvettem, nem volt rossz, de aztán jött a bejelentés, miszerint a Capcom letölthető formában ad ki 7 további pályát a játékhoz, ami a másik fél, a Raccoon City-ben bevetett speciális katonai osztag szemszögéből mutatja be az eseményeket. Slusszpoén: az osztag szerepelt a játék előzeteseiben is, tehát ami történik: a Capcom letölthető formában adja ki a JÁTÉK MÁSIK FELÉT!

És igen, ebből az első epizód volt ingyenes promó, a többiért vastagon fizetni kell majd. És igen, valószínűleg egy év múlva jön majd a full kiadás, az összes pályával meg néhány egyéb tartalommal (ahogy a cég szinte összes játékával történt az elmúlt időben).

Ilyenkor érzem hülyének magamat, amiért eredeti programot vettem. Köszönöm.

:{) MIKI (}: · http://machinimak.wordpress.com/ 2012.05.06. 18:16:22

A Mass Effect 3 körül is nagy botrány volt/van: ugyanis miután befejezted a játékot (ennél borzasztóbb endinget még életemben nem láttam) és lefutott a credits, visszadob a játék egy bizonyos pontjára és közlik, hogy biza jönni fognak DLC-k hozzá... A játék vége után, aminek le kellett volna zárnia egy trilógiát.
süti beállítások módosítása