Szegasztok!

Igen, már két nappal ezelőtt, december 18-a óta 2 éves lett a blog!

Nem hittem volna, hogy idáig ilyen jól fog menni ez a blog. Napi 100-200 látogató és napi 300 látogatás naponta, itt-ott néha több-kevesebb látogatóval (volt, hogy egy nap 5000-en is voltak egy nap, volt amikor csak 90-en).

Tehát köszönetet szeretnénk mondani nektek (én, Wangood, Barnileonidasz, Roland és MrTimbol), hogy két éven át olvassátok kritikáinkat, ismertetőinket, véleményeinket főleg animék, mangák és a videojátékok terén.

Ismételten, Köszönjük!

(Anime Mana Palota Szerkesztőség)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(xx18Rolandxx véleménye:

Hát ezt is megéltük! A Számokból is látszik hogy  az olvasók szeretik a blogunkat és érdeklik őket az írásaink. Ünnepeljük meg ezt az eseményt Szakéval,Epres Sütivel és Sushi-val :) )

(Jómagam is büszke vagyok kollégáim teljesítményére. Nem hittem volna, hogy valaha megéljük ezt, de úgy tűnik, valóban bevált módszer az álmok valóra váltása. Mangekyo kolléga megteremtette a blog videojátékokkal foglalkozó részét, WanGood továbbra is röhögőgörcsöt okozott nekünk morbid humorával, Roland jelenléte még magasabbra emelte a kitartásunkat, Timbol kolléga eddigi írásai, illetve az azokhoz szolgáló művei pedig szemet gyönyörködtetőek. Reméljük, sokáig velünk lesztek még, mert számunkra a nézők/olvasók a legfontosabbak. 

-Leó.)

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr173478308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2011.12.20. 18:23:00

MIKOR NÉZTEK meg 5000-en egy nap alatt titeketM! o.O"

Az rengeteg bakker!

2011.12.20. 18:26:43

Amúgy én azt hittem hogy alacsony a nézettségetek mert az aktivitás is alacsony. Bááár a kettő nem függ össze.

Mangekyo22 2011.12.20. 19:26:33

@Katamori: "Az eddigi legjobb nap: Mar 28, Sun 5389"

Bevalljuk, mi is féltünk, hogy 100 alatti nézettségünk lesz, miután néhányunknak sok dolga akadt az életben(vizsgák, stb...), de szerencsére úgy nézz ki, hogy a minőség fontosabb a mennyiségnél... XD ;)

Bár tény, a kommentek száma kicsit visszaesett, sajnos...

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2011.12.20. 21:16:45

@Katamori: Egyáltalán nem függ össze, bár valóban, blog.hu-n általános a kommentálási kényszer, de pl. a közéleti oldalakon általában magas látogatás és rendkívül alacsony a visszajelzések száma.

:{) MIKI (}: · http://machinimak.wordpress.com/ 2011.12.20. 23:36:35

További jó "működést" kívánok nektek.

Bár itt a kommentelésről: bevallom, hogy a legtöbb anime / manga ismertető nem érdekel/ vagy nem tudok hozzászólni és szerintem a blog látogatók egy része is így van vele.

2011.12.21. 15:16:31

@Barnileonidasz: Nyugi már, nem kell ennyire felkapni a vizet, ember... először is, a lákigyerek-videót nem én (NEM ÉN!) kínáltam fel, hanem Mangekyo maga kérdezte meg, hogy kiteheti-e, én még igent mondtam. Nem vagyok hibás vagy felelős azért hogy számodra irreleváns dolog került ki az oldalra.

A rengeteg meg elég relatív fogalom (2009-ben volt 50 feliratkozóm, ma van 3300, de akkor az 50-et is rengetegnek éreztem) de a lényeg hogy elégedett legyél vele.

Az jogos dolog hogy a nézettség-dolgot sokat emlegetem, talán a matekszakos mivoltom negatív velejárója. Imádom a statisztikákat olvasni és elemezni.

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2011.12.23. 22:59:09

Boldog Születésnapot és még legalább ugyanennyit!
süti beállítások módosítása